Інтерфакс-Україна
15:19 22.03.2020

Rozetka залучає нових операторів і кур'єрів у зв'язку зі зростанням замовлень, доставка може затримуватися

2 хв читати
Rozetka залучає нових операторів і кур'єрів у зв'язку зі зростанням замовлень, доставка може затримуватися

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ), нарощує штат співробітників у зв'язку з лавиноподібним збільшенням кількості замовлень і попереджає про можливі затримки доставки.

"Ми робимо все можливе, щоб прискоритися. Залучаємо нових операторів, кур'єрів і експедиторів, але клієнтів все одно в рази більше. Тому доставка товару затримується: можливо, ви отримаєте своє замовлення не протягом декількох годин. Але воно точно буде у вас завтра-післязавтра", - написав на своїй сторінці в соцмережі Facebook засновник і співвласник компанії Владислав Чечоткін.

Він зазначив, що останні кілька днів контакт-центр Rozetka працює в авральному режимі.

"Основна проблема є такою: клієнт замовив товар у точку самовивозу, прийшов, побачив чергу, вирішив не чекати. Повернувся додому, перезамовив доставку додому. Через повторне звернення і збільшення кількості замовлень – отримуємо «лавину» в контакт центрі, оператори не встигають обробляти такий обсяг звернень. У підсумку страждає і швидкість прийняття замовлень, і логістика", - наголошує Чечоткін.

Він також зазначив, що черги в точках видачі товарів виникли через введення додаткових заходів безпеки і не впливають на швидкість обслуговування клієнтів

"Усі точки видачі суворо дотримуються правил - 10 м2 на людину і відстань між людьми в черзі - метр. Будь ласка, допоможіть нам робити нашу роботу краще - зберігайте спокій. Якщо прийшли в точку видачі, дочекайтеся своєї черги. Якщо замовили онлайн, дочекайтеся свого кур'єра", - заявив засновник і співвласник Rozetka.

Він також подякував співробітникам інтернет-магазину за роботу в таких напружених умовах і закликав усіх українців не піддаватися паніці.

Як повідомлялося, раніше група компаній "Нова Пошта" спільно з інтернет-магазином Rozetka і торговою мережею АТБ в тестовому режимі запустили послугу доставки продуктів харчування в Дніпропетровській області.

У свою чергу, маркетплейс Prom.ua, що входить до групи компаній EVO, ухвалив рішення вилучити з каталогу всі медичні маски і дезінфектори, розміщені від імені нових продавців, з метою недопущення спекуляції.

17 березня президент України Володимир Зеленський повідомив про розробку разом з відомими ритейлерами і службами доставки структури для допомоги окремих вразливим категоріям громадян, що потребують допомоги, в період обмежувальних заходів через коронавірус.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Погода на вихідних суттєво не зміниться, по всій Україні без опадів

Правоохоронці викрили шахраїв, які заволоділи понад 12 млн грн під виглядом інвестицій в агросектор

Зеленський і Кислиця обговорили деякі напрями дипломатичної роботи та перемовин

Постанова про конкурс на кращий ескіз великого Державного Герба України втратила чинність

Українці можуть отримати 90 держстипендій уряду КНР на навчання в Китаї у 2026/2027 навчальному році

Мінкультури надало Вікімедіа Україна, Слідство.Інфо і Книгарня "Є" статус критично важливих

США закликали ЄС не погоджувати виділення Україні "репараційного кредиту" за рахунок активів РФ – ЗМІ

Держбюджет-2026 не збільшує виплати військовим, але будуть контракти з покращеними умовами, - Шмигаль

Генконсульство України буде відкрите в словацькому Пряшеві - МЗС

Свириденко до Железняка: Ознайомте мене з фактами, а я прийму відповідне управлінське рішення щодо Кулеби

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА