У Києві відбулася презентація експортного бренда України

Міністерство економічного розвитку і торгівлі у вівторок презентувало експортний бренд України: "Trade with Ukraine", за допомогою якого українські товари і послуги просуватимуть на міжнародні ринки.
Як передає кореспондент агентства "Інтерфакс-Україна", експортний бренд розроблено на замовлення МЕРТ, Офісу з просування експорту за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).
Графічна частина бренда становить собою велику букву "U" у синьому кольорі з невеликим колом у верхній частині, в який вписані літери "ua", а також слоган "Trade with Ukraine". Перша частина слогану може трансформуватися, залежно від галузі, наприклад: харчова промисловість - "Taste with Ukraine", машинобудування - "Manufacture with Ukraine", креативна сфера - "Create with Ukraine".
"Вперше українські товари і послуги з різних секторів будуть об'єднані єдиним візуальним і емоційним контекстом для просування української економіки і розвитку експорту", - зазначають розробники бренда.
Під час презентації також була представлена бренд-платформа і виставковий бренд-бук України.
"Місія експортного бренда - створити потужний бренд України, як надійного торгового партнера в світі. Це платформа для розбудови і зміцнення позицій українських експортерів на світовому рівні", - сказав перший віце-прем'єр-міністр України - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів на прес-конференції "Запуск експортного бренда України".
За його словами, рейтинг і якість експортних брендів у світі взаємозалежні з експортними позиціями країн.
"Що краще країна відома як експортер, то вищий її рейтинг як країни загалом", - наголосив віце-прем'єр.
Його розробники переконані, що експортний бренд є важливою частиною бренда України, базується на ньому, формує 50% бренда країни, впливаючи на три з шести його показників: товари і послуги, бізнес-клімат та туризм.
Цільовими групами експортного бренда є українські виробники товарів і послуг, трейдери, бізнес-асоціації; іноземні компанії-виробники, іноземні бізнес-медіа; посольства і уряду; локальні.