Частка старих авто на первинному ринку "легковиків" у березні досягла 52%

Первинні реєстрації легкових автомобілів в Україні (нових і вживаних) у березні 2018 року становили 14,2 тис. од .., що на 26% більше, ніж у березні 2017 року, при цьому частка старих авто в загальних реєстраціях зросла до 52% проти 45%, повідомляє асоціація "Укравтопром".
Як повідомлялося, в лютому поточного року вперше за багато років частка вживаного легкового транспорту в первинних реєстраціях перевищила частку нових, становивши 51%.
При цьому в березні кількість уживаного автоімпорту в реєстраціях зросла на 87% до березня-2017 - до 7,4 тис. од. (у лютому зареєстровано 6,166 тис. таких авто).
В асоціації знову констатують, що збільшення частки секонд-хенду на первинному авторинку пов'язане з тим, що в цьому році закінчується дія зниженого акцизу на імпорт легкових автомобілів, що були в експлуатації, а також зі зниженням середньої ціни пропозиції таких авто, оскільки під пільги в 2018 році потрапляють вже і восьмирічні авто.
Лідирують у березні серед ввезених іномарок "не першої свіжості" автомобілі Volkswagen, яким було видано 1,252 тис. українських реєстраційних номерів, на другому місці Renault - 1,126 тис. од., завершує трійку Skoda - 696 од.
Крім того, до ТОП-10 первинного ринку іномарок із пробігом у березні увійшли: Ford - 465 од., Opel - 385 од., BMW - 376 од., Nissan - 337 од., Toyota - 309 од., Audi - 282 од ., Peugeot - 240 од.
Як повідомлялося з посиланням на дані "Укравтопрому", в березні в Україні відзначалося зниження продажу нових "легковиків" на 6,5% до березня-2017 - до 6,8 тис.од. Оператори ринку пов'язують таку ситуацію, зокрема, зі зростанням імпорту старих авто (за пільговими акцизам), а також із активним ввезенням авто на Єврономер.
У 2017 році первинний ринок вживаних легкових автомобілів в Україні зріс у 3,3 рази порівняно з 2016 роком - до 56,744 тис. од. (без урахування авто на іноземній реєстрації), продаж нових легкових - на 25%, до 82,3 тис.од.
За оцінками експертів, значний потік старого імпорту почав викликати труднощі з реалізацією автомобілів на внутрішньому ринку. Зокрема, у низці марок імпорт "свіжих" вжвианих авто вже переважає над продажами бренда з наявного парку авто.
В Україні з серпня 2016 року до 31 грудня 2018 року діє закон, що дозволяє фізособам ввозити один старий автомобіль на рік за значно зниженими ставками акцизного податку.