Щонайменше 14 терміналів з продажу e-ticket були виведені з ладу за ніч у Харкові
У Харкові в ніч на понеділок невідомі вивели з ладу мінімум 14 терміналів з продажу електронних квитків, стверджує директор департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Харківської міської ради Юрій Сидоренко.
"Географія - все місто, від Стекляшки (скляний вихід з метро" Університет "- ІФ) до Академіка Павлова. Почерк один - термінали заливають будівельною піною або клеєм", - написав Ю.Сидоренко на своїй сторінці в Facebook в понеділок.
"Судячи з того, як ґрунтовно вандали підходять до псування терміналів з продажу e-ticket, можна сміливо говорити про те, що хтось цілеспрямовано намагається зірвати в Харкові введення нової системи оплати проїзду", - припустив він.
У коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" Ю.Сидоренко повідомив, що бригади компанії-інвестора ТОВ "Фінансова компанія "Платіжний центр" об'їжджають місто, щоб встановити точну кількість зіпсованих терміналів і визначити, які з них підлягають ремонту.
Ю.Сидоренко також повідомив, що в понеділок міськрада подасть заяву щодо всіх випадків псування терміналів, зафіксованих, починаючи з 1 грудня.
У відділі комунікацій ГУ Національної поліції в Харківській області пообіцяли "реагувати" на випадки псування терміналів.
"Ми співпрацюємо з цього приводу з міськрадою. Чекаємо офіційну заяву з повним переліком адрес, де зафіксоване псування майна. Будемо обов'язково реагувати", - сказали у відділі комунікацій.
Як повідомлялося, 21 грудня 2016 року Харківська міськрада дала згоду на укладання інвестиційного договору з інвестором для впровадження системи "Електронний квиток" в міському електротранспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі).
"Доручити Харківському міському голові від імені Харківської міської ради укласти інвестиційний договір на впровадження системи "Електронний квиток" у міському електротранспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі) м. Харкова з переможцем конкурсу з відбору інвестора - ТОВ" Фінансова компанія "Платіжний центр", - йдеться в прийнятому рішенні.
Система "Електронний квиток" була запущена 1 грудня 2017 році, проте багато пасажирів скаржилися, що не могли купити e-ticket через те, що термінали з продажу не працювали, ті ж, кому вдалося купити електронний квитки, повідомляли про проблеми з роботою валідаторів у наземному міському електротранспорті.
Ю.Сидоренко повідомив, що в перший день роботи системи у восьми трамваях були перерізані дроти для валідаторів, крім того, за його словами, деякі термінали використовувалися як попільнички, деякі були запломбовані жуйкою або залиті клеєм.