Регулятори в усьому світі розслідують витік даних 57 млн клієнтів і водіїв Uber

Регулятори Австралії, Великої Британії, Сінгапуру та США звернулися до Uber Technologies по інформацію про витік персональних даних 50 млн клієнтів і 7 млн водіїв компанії в усьому світі.
При цьому, як пише Ars Technica, до судів Лос-Анджелеса та Сан-Франциско вже подано два колективні позови споживачів проти Uber у зв'язку з витоком даних.
Компанії загрожують штрафні санкції на кількох важливих ринках, зокрема і грошові штрафи, оскільки вона приховувала факт хакерського злому від влади та споживачів.
Витік імен, адрес і телефонів стався у жовтні 2016 року, але Uber розкрила інформацію про неї лише у вівторок цього тижня.
За даними Recode, уже п'ять штатів США оголосили про намір провести розслідування.
Британське управління комісара з питань інформації (Information Commissioner's Office) повідомило, що в перспективі Uber загрожують розслідування і потенційний штраф у розмірі до 500 тис. фунтів стерлінгів ($662 тис.), проте поки що зарано говорити про деталі.
"Такі інциденти, як цей, своєчасно нагадують австралійцям про цінність персональних даних, які ми надаємо, щоб отримати товари та послуги", - йдеться в повідомленні австралійського управління з питань інформації та захисту персональних даних.
Як заявили CNBC представники Uber, компанія перебуває в процесі інформування різних регулюючих державних органів і не може розкривати додаткову інформацію до завершення цього процесу.
Як повідомлялося, компанія приховала факт злому і від регуляторів, і від споживачів, заплатила хакерам $100 тис., щоб вони видалили дані, й "отримала підтвердження" цього. Крім адрес, імен і телефонів, зловмисники отримали також доступ до даних про 600 тис. водійських прав.
Uber звільнила у зв'язку зі зломом керівника служби безпеки та його заступника. Гендиректор Uber Дара Хосровшахі, який на момент витоку не працював у компанії, вибачився перед клієнтами. Колишній виконавчий директор компанії Тревіс Каланік знав про злом понад рік тому.