Легалізація марихуани в США може позитивно позначитися на доходах фастфуду

Легалізація марихуани в окремих американських штатах призводить до підвищення продажу в мережах фастфуду: вживання канабісу підвищує апетит, багато споживачів поспішають до закладів швидкого обслуговування, засвідчило дослідження Green Market Report і Consumer Research Around Cannabis.
Як повідомляє агентство Bloomberg, автори дослідження вивчили звички і частоту відвідування таких ресторанів в декількох штатах, зокрема: Колорадо, Неваду, Орегон, Каліфорнію, серед користувачів легальної марихуани та інших груп населення.
За їхніми даними, 43% людей, що відвідали легалізовані пункти продажу марихуани, за останні чотири тижні їли в ресторанах McDonald's, 18% - в Taco Bell, 17,8% - в Wendy's. Американці, які не вживали коноплю, за той самий період, набагато рідше вдавалися до фастфуду.
Збільшення кількості відвідуваності також зафіксовано для американських мереж Burger King, KFC, Jack in the Box і Carl's Jr.
"McDonald's перемагає просто завдяки кількості закладів, фактично, за замовчуванням", - заявив віце-президент Consumer Research Around Cannabis Джефф Стейн.
Чисельність населення у цих штатах становить 55 млн осіб, з них 4,7 млн (8,5%) користуються послугами легальних пунктів продажу марихуани.