Нацрада з телерадіомовлення обіцяє уважно стежити за новорічними ефірами

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 8 грудня розглянула питання про дотримання загальнонаціональними мовниками порядку трансляції спонсорської інформації торговельних марок, під якими випускають алкогольні напої, та реклами алкоголю, попередивши ліцензіатів, що уважно відстежуватиме трансляцію подібних матеріалів у новорічні свята.
Як повідомила прес-служба Нацради, моніторинг 14 загальнонаціональних телерадіоорганізацій з означеного питання проводився регуляторним органом у період із 1 по 7 січня 2016 року. За його результатами в ефірі "К1", "СТБ", "1+1", "М1", "ICTV", "Інтер", "НТН", "ТЕТ", "Україна", "5 каналу" було зафіксовано трансляцію реклами та спонсорської інформації торговельних марок "Рідна роса", "Шустов" і "Первак" з ознаками порушення закону "Про рекламу". Нацрада вказала телерадіоорганізаціям на неприпустимість надалі здійснювати трансляцію рекламних роликів, зміст яких порушує вимоги чинного законодавства.
Крім того, голова Нацради Юрій Артеменко нагадав представникам телеканалів, що напередодні Нового року медіа мають пам'ятати про свою соціальну відповідальність, оскільки свято збирає перед екранами багато дітей, на яких реклама діє підсвідомо. Тому телерадіоорганізації мають особливо уважно поставитися до тих програм і передач, реклами, зокрема спонсорської, які планують транслювати в ефірі.
"Я противник того, щоб потім люди зганяли своє обурення через страйки, підпали, блокування і т. д.", - сказав він, запевнивши, що Національна рада дуже ретельно моніторитиме ефіри мовників і жорстко реагуватиме на порушення.