Контактні центри "Укрзалізниці" почали надавати консультації вантажовідправникам із питань санкцій

Контактні телефони для вантажовласників із питань санкцій почали працювати в Українському транспортно-логістичному центрі (УТЛЦ) та Центрі транспортного сервісу "Ліски" ПАТ "Укрзалізниця".
Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці" з посиланням на начальника департаменту комерційної роботи Юрія Меркулова, у зазначених центрах можна отримати інформацію з питань ціноутворення, умов вантажоперевезень, технічних регламентів, розміщення вантажів, укладення або зміни умов договорів на альтернативних маршрутах.
Окрім іншого, за словами заступника міністра інфраструктури України Миколи Снітка, остаточно питання щодо тарифів на перевезення альтернативними шляхами буде вирішено під час наради у Баку (Азербайджан), за участю української, казахстанської, грузинської та азербайджанської залізничних адміністрацій.
"Укрзалізниця" нагадує, що необхідність розробки альтернативних шляхів виникла у зв'язку з підписанням президентом Російської Федерації указу "Про заходи із забезпечення економічної безпеки та національних інтересів Російської Федерації під час здійснення міжнародних транзитних перевезень вантажів із території України на територію Республіки Казахстан через територію Російської Федерації".