Більше половини опитаних українців не підтримують заміну назви "копійка" на "шаг" - Rakuten Viber
Більше половини (57%) опитаних українців вважають зайвою заміну назви "копійка" на "шаг", свідчать результати опитування, проведеного Rakuten Viber.
"Команда Rakuten Viber запитала українців, чи підтримують вони заміну копійки на шаг. В опитуванні в офіційному каналі "Rakuten Viber Україна" взяло участь понад 29 тисяч респондентів", - йдеться в повідомленні Rakuten Viber у вівторок.
Як повідомляється, на запитання "Чи підтримуєте ви заміну копійки на шаг?" 57% респондентів відповіли "не підтримую, це зайве", 24% - "так, повністю підтримую" і 19% - "мені все одно, не думаю про таке наразі".
Методика дослідження - анонімне онлайн-опитування. Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45 років.
Раніше стало відомо про те, що Національний банк України (НБУ) ініціював зміну назви розмінної монети з "копійок" на "шаги", оскільки саме так називали дрібні гроші за часів Гетьманщини та на початку XX століття.
Rakuten Viber - частина японської компанії Rakuten і найпопулярніший в Україні месенджер (встановлений на 98% смартфонів).