17:46 20.04.2023

Google використовує ШІ свого чат-бота для створення "людських" рекламних кампаній

1 хв читати
Google використовує ШІ свого чат-бота для створення "людських" рекламних кампаній

Американська Google, що входить до Alphabet Inc., планує найближчими місяцями впровадити технології створення контенту за допомогою штучного інтелекту (ШІ) у рішення для рекламодавців, пише Financial Times із посиланням на непублічну презентацію компанії.

Інтернет-гігант має намір використовувати генеративний (створювальний контент - ІФ-У) ШІ для формування рекламних оголошень на основі маркетингових матеріалів, підготовлених людиною.

Google вже використовує ШІ для створення простих рекомендацій товарів. Проте інтеграція останніх розробок у сфері генеративного ШІ дозволить створювати набагато складніші рекламні кампанії, схожі на роботу рекламних агенцій, пояснює видання.

Ці розробки також задіяні у нещодавно представленому компанією чат-боті Bard. Аналогічні технології використовує чат-бот ChatGPT, який привернув увагу світових ЗМІ та фахівців на початку цього року.

Штучний інтелект Google зможе генерувати оголошення на основі зображень, відео та тексту з урахуванням параметрів аудиторії та цільових показників рекламної кампанії.

Газета відзначає побоювання ознайомленої з презентацією людини, пов'язані з особливостями функціонування чат-ботів, які можуть видавати хибні твердження за справжні. "Технологія заточена на конверсію потенційних покупців у реальних і не має поняття, де правда", - заявило джерело.

Google повідомила FT, що має намір передбачити захист від подібних помилок – так званих галюцинацій ІІ – при розгортанні нового функціоналу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Starlink спростував повідомлення в ЗМІ щодо планів відключення в Україні

Віцепрем’єр Федоров закликав українців на окупованих територіях повідомляти про штаби і табори окупантів у чатботі

У застосунку "Київ Цифровий" з’явилися автоматичні сповіщення про штрафи з паркування та відкриті провадження

Huawei вперше домоглася рентабельності виробництва ШІ-чіпів Ascend

ЄК оприлюднить оцінку нотифікації для надання Україні внутрішнього ринку для роумінгу в березні – віцепрезидентка ЄК

Україна імплементує директиву NIS2 щодо безпеки мереж і інформаційних систем - Федоров

Україна і ЄС оновлять план впровадження електронних довірчих послуг - Федоров

Україна очікує отримати внутрішній ринок для роумінгу в Європі в найближчі місяці - Федоров

Китайська ракета вивела на орбіту супутник зв'язку

Apple відключить функцію розширеного захисту хмарних даних у Великій Британії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА