Інтерфакс-Україна
10:28 18.05.2023

Бренд Yuliya Magdych в умовах війни наростив виробництво вишитого одягу на 20%

3 хв читати
Бренд Yuliya Magdych в умовах війни наростив виробництво вишитого одягу на 20%

Бренд сучасного етнічного одягу Yuliya Magdych з лютого 2022 року розширив виробничі потужності та наростив продажі на 20%, повідомила засновниця бренда Юлія Магдич агентству "Інтерфакс-Україна".

"У нас усіх однакові почуття, однакова жага перемоги та бачення майбутнього. Є дослідження: у 2022 році в масмаркеті попит на вишиванки зріс учетверо. В люксовому сегменті, який ми представляємо, обсяги продажу не настільки суттєво зросли. Але саме люксовий сегмент задає планку, до якої хочеться завжди дотягнутися. Нам вдалося збільшити виробництво на 20%", - каже Магдич.

Загалом, за її даними, незважаючи на стресові умови 2022 року, компанії вдалося наростити виробничі потужності та збільшити обсяг до більше ніж 25 млн грн/рік. Середній чек минулого року становив $1560/виріб.

За її словами, більшість замовлень здійснюється онлайн. За час війни компанія перебудувала логістичні ланцюжки та збільшила час доставки. "До війни клієнт отримував замовлення за три-п'ять днів. Зараз він очікує 20, 40 днів", - каже Магдич.

"На початку війни ми були змушені закрити виробництво в Києві та вирішили релокувати команду до Львова. Якби ми просто закрили цикл виробництва і допродували залишки, наш бренд припинив би існувати. Нам вдалося купити необхідне обладнання і вже у квітні 2022 року повністю відновити виробничий процес", - повідомила Магдич.

При цьому вона наголосила, що головне - це те, що вдалося зберегти більшість колективу, 40 майстрів.

Загальну інвестицію в перезапуск виробництва, включно з орендою триповерхової будівлі (площею 400 кв. м), вона не назвала, проте зазначила, що вишивальні верстати коштують від $20 до 140 тис./од.

"Верстати працюють і вдень, і вночі. Зараз обсяг замовлень такий, що цих приміщень у Львові недостатньо. Восени 2022 року ми відновили виробництво і в Києві. Загалом на цих двох локаціях можемо виробляти до 140 суконь на місяць. Чи буду далі, після перемоги, залишати виробництво у Львові, чи все сконцентрую в Києві, ще остаточного рішення не прийняла. Є варіант, що в Києві буде експериментальний цех, а у Львові - масове виробництво", - повідомила Магдич.

Вона зазначила, що бізнес-модель передбачає оновлення колекцій щомісяця.

"Ми нарахували понад 55 компаній, які нас копіюють. В Україні законодавства, яке могло б захистити наші авторські права, на жаль, на сьогодні немає. Тому ми випускаємо капсульні колекції фактично щомісяця, лімітовані серії мінімізують копіювання", - пояснила Магдич.

Співзасновниця бренда зазначила, що загалом бренд орієнтований на зовнішній ринок: минулого року частка продукції на експорт зросла з 93% до 95%.

"Наше завдання - через естетику та самобутність зацікавити світ Україною. Люди в понад 50 країнах обирають якісний продукт, а вже через нього - Україну", - впевнена Магдич.

Бренд створений 2013 року під час Революції гідності, його візитною карткою є складна у виконанні етнічна 3D-вишивка, розроблена на основі візерунків, знайдених у музеях, приватних колекціях і під час дослідницьких подорожей Україною. Представлений у корнерах у кількох ТРЦ у світі, зокрема в лондонському Selfridges.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна в 2024р увійшла до трійки найбільших експортерів агропродукції до ЄС

ЄБРР готує кредит "Укрнафті" під держгарантію на проєкт когенераційної ТЕЦ до 250 МВт

ТРЦ "Скриня" біля залізничного вокзалу Львова під час реконструкції збільшить свою площу вшестеро

"Астарта" та IFC підписали кредитну угоду на $40 млн для будівництва заводу соєвого концентрату

"Київтеплоенерго" за місяць гідравлічних випробувань виявило й усунуло 400 пошкоджень

Банки можуть пом’якшити ліміти на Р2Р перекази після створення реєстру дропів – НАБУ

Україні потрібне продовження взаємовигідних умов торгівлі агротоварами з ЄС – міністр агрополітики

Шмигаль очікує від нового керівника "Нафтогаза" Корецького нарощення українського газовидобутку

Підготовка до ОЗП та відновлення енергооб’єктів мають пройти без обмежень е/е споживачам – Міненерго

ІнГЗК "Метінвесту" продовжує простій через неконкурентоспроможну собівартість продукції на цільових експортних ринках

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА