Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

Голова НКЦПФР сподівається на початок виплат клієнтам підсанкційного "Фрідом Фінанс" влітку

Кукурудза у січні-лютому 2025р. стала найбільш експортованим товаром України – 16% у загальній структурі - ДПС

АУБ включила 8 фінкомпаній до "Головної фінансової премії року"

Дефіцит Фонду підтримки енергетики України не покриває заявки енергокомпаній на $0,5 млрд – Галущенко

"Аврора" планує наростити виручку у Румунії вчетверо у 2025р

ФДМУ спрямував 1,2 млрд грн від управління ТРЦ Ocean Plaza на ліквідацію наслідків збройної агресії

Ціни на молоко знижуються під впливом низької купівельної спроможності українців і ростом виробництва - аналітики

Голова НКЦПФР наполягає на IPO, SPO та обігу паперів українських компаній повністю або частково в Україні

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання понад 151 тис. абонентів у 4 областях

Україна з початку 2024/25 МР експортувала понад 31 млн тонн зерна - Мінагрополітики

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА