Державні податкова та митна служби підписали меморандум про співпрацю з Радою бізнес-омбудсмена
Меморандум про співпрацю підписали голова Державної податкової служби Сергій Верланов, голова Державної митної служби Максим Нефьодов та бізнес-омбудсмен Марчін Свенчицький.
"Ми з підвищеною увагою ставимося до скарг, що надходять від ради, а також до узагальнених звітів ради", - сказав Верланов.
Як повідомив Свенчицький, за чотири роки Рада бізнес-омбудсмена отримала більше ніж 6 тис. скарг, половина з яких стосується податкового напряму і лише 4% - митниці.
"Маркерами успішної співпраці для нас будуть кількість і якість впровадження наших рекомендацій, а також поліпшення ситуації з адміністративним оскарженням у податковій службі та рівень впровадження судових рішень", - прокоментувала агентству "Інтерфакс-Україна" заступник бізнес-омбудсмена Тетяна Коротка.
Вона вважає: якщо податкова демонструватиме професійний, а не формальний підхід до податкового оскарження, це позитивно вплине на імідж цієї реформи.
"Що стосується митного напряму, то ми очікуємо більш прозорого підходу до визначення митної вартості товарів, синхронізації реєстрів із метою уникнення подвійного тлумачення, виключення впливу інших органів на роботу митниці. Звісно, перехід на електронний документообіг", - додала Коротка.
За її словами, у середньому за податковим напрямом до ради надходить 80-100 скарг від бізнесу.
"Чи продемонструє реформована податкова нові підходи чи ні, покаже подальша динаміка цієї цифри. Щодо митниці у нас значно менше скарг - усього 4%. Це пов'язано з тим, що до ради звертається "білий" бізнес, який намагається працювати більш-менш відкрито", - підсумувала заступник бізнес-омбудсмена.
Як повідомив Нефьодов, у третьому кварталі цього року кількість скарг на митні органи становила 27, три із них залишаються відкритими.
"Решта закриті або подані з порушеннями", - пояснив він.