Голова "Нафтогазу" вважає неправильною законодавчу заборону приватизувати або віддати в концесію українську ГТС

Голова НАК "Нафтогаз України" Андрій Коболєв вважає за неправильне включати до законопроекту про відокремлення газотранспортної системи (ГТС) від НАК норму про заборону її приватизації або передачі в концесію.
"Я вважаю цю ідею не просто шкідливою, а кардинально неправильною. Ми, як "Нафтогаз", пропонуватимемо зберегти можливість залучення західного партнера, і на рівень оператора, і на рівень "МГУ", зберігши право за Верховною Радою ухвалювати рішення про вибір такого партнера та про умови входження в це партнерство", - сказав він у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".
Коболєв наголосив, що ухвалення рішення про можливе партнерство все одно залишається за народними депутатами, тоді як реалізація ініціативи лідерки "Батьківщини" Юлії Тимошенко підірве довіру до нової влади з боку міжнародних партнерів.
"У такій ситуації (без законодавчо закріпленої заборони - ІФ) депутати матимуть можливість ухвалити те рішення, яке визнають за потрібне. Не захочуть - не погодять. Кабмін без них цього зробити не зможе. Тому ми наполягатимемо саме на такому варіанті", - зазначив голова НАК.
"А раптом, як говорить Юлія Володимирівна, завтра прийде якась компанія, умовний exxon, і запропонує EUR300 млрд? Ну раптом. А в законі цього немає", - резюмував Коболєв.
Раніше лідерка "Батьківщини" Юлія Тимошенко повідомила, що її фракція підтримає законопроект №2239-1 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів у зв'язку з відокремлення діяльності з транспортування природного газу", лише якщо до документа буде внесено норму про збереження газотранспортної системи (ГТС) в державній власності. Загалом Тимошенко підтримала відокремлення ГТС від "Нафтогазу", але вважає, що ГТС необхідно заборонити приватизувати або віддавати в концесію.
"Уже 15 років на ГТС триває полювання, її ніхто не має наміру з EUR300 млрд купувати, але її хочуть присвоїти через управління системи розпорядження прибутком і доходом у 3 млрд доларів", - сказала Тимошенко.