13:01 19.09.2023

Дбай про себе – надихай інших. Чому український девелопер торговельних центрів Arricano закликає турбуватися про себе?

2 хв читати
Дбай про себе – надихай інших. Чому український девелопер торговельних центрів Arricano закликає турбуватися про себе?

Повномасштабне вторгнення змусило багатьох українців переглянути пріоритети у своєму житті. Одним із ключових завдань кожного громадянина стала допомога державі у наближенні нашої перемоги. Стрес, цілодобовий потік новин, відсутність стабільності – перелік буденних перешкод, що потроху забирають енергію та шкодять фізичному й ментальному здоров’ю. Проте, чи можливо бути корисним для інших, якщо не вистачає ресурсу подбати про себе?

Arricano, провідний девелопер торговельних центрів в Україні, новим маніфестом “Дбай про себе – надихай інших” спрямовує увагу українців на турботу про власне здоров’я у широкому розумінні.  Адже оптимізм та віра в краще може допомогти іншим тримати себе в ресурсі.

Arricano, як соціально відповідальна українська компанія, дбає про комфорт та ментальний стан ком'юніті своїх ТРК, щотижня організовує цікаве дозвілля для дорослих та дітей, нагадує про важливість позитивних емоцій та отримання приємних вражень від покупок, походу у кіно чи улюблений заклад. Такі буденні речі допомагають зберігати відчуття, що з тобою та світом довкола все гаразд, та тримати свій психоемоційний стан у нормі.

Кожен із нас є прикладом для оточення: батьки для дітей, підлітки для своїх однокласників, керівники для команд. Від простих дій як, наприклад, приготування корисної їжі до донатів на армію, відвідування курсів домедичної допомоги чи консультації у психолога. Ми звикли турбуватися про інших, але при цьому важливо не забувати про себе.

“Arricano розуміє, як війна вже вплинула на психоемоційний стан українців і прагне зробити все від себе залежне, аби підтримати наше ком’юніті, усіх, хто нам довіряє та потребує уваги. На турботу про себе будуть спрямовані наші майбутні івенти, соціальні кампанії та комунікація у digital середовищі. Віримо, що маніфест Arricano стане поштовхом до позитивних змін, а наше ком’юніті, дбатиме про себе та надихатиме інших“, – зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

Більше інформації про проєкти Arricano – на офіційному сайті та на сторінці у Facebook.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Фільм "THE CHOICE" виробництва KALYNA FILM, який здобув перемогу на Міжнародному жіночому кінофестивалі в Торонто, стає резонансною подією у світі

Безоплатна юридична допомога для ВПО: перелік ініціатив та організацій

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 10 – 12 травня

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

Рішення BIMEX Ukraine для захисту кіберпериметру установ та організацій МОЗ України

У Києві відбувся показ колекції, присвячений 5-річчю бренду YS Couture by Yanis Stepanenko

Поради щодо харчування для боротьби з холестерином від експертів: акцент на авокадо

Всеукраїнський День Логіста - 30-31 травня в Києві пройде наймасштабніша логістична виставка в Україні

4,6 млрд грн податків перерахувала до бюджету група ОККО у першому кварталі

Відома українська співачка Jerry Heil стала амбасадором бренда "Моршинська"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА