14:03 08.03.2023

Епіцентр: українці до свята весни купують подушки-обіймашки

2 хв читати

У національній мережі торговельних центрів “Епіцентр К” проаналізували продажі напередодні 8 березня, щоб з'ясувати, як змінилися запити українців. Серед лідерів виявився незмінний фаворит цієї зими - свічка, без змін - любов до сковорідок, та новий топ - подушки-обіймашки. 

Вже багато років поспіль незмінним лідером продажів напередодні свята весни залишається пательня. Втім, якщо раніше вона йшла у компанії бокалів, сервізів, столових приборів, тарілок та усіляких чашечок, то цьогоріч столова група не показала особливої динаміки зростання. Натомість зростають продажі кухонних аксесуарів - сковорідки, каструлі, термоси.

“Важка зима 2022/2023 суттєво вплинула на смаки та пріоритети споживачів. Якщо у попередні роки  подарунком №1 до свята весни були вази для квітів та інтер'єру, то зараз українці все ж тяжіють до більш практичних товарів. Наприклад, не зважаючи на те, що ситуація із відключеннями електроенергії в країні стабілізувалася, свічка досі залишається у топі подарунків. Її найчастіше супроводжують арома-дифузори”, - розповідає директор напрямку “Деко” Марина Бевзюк.

Ще однієї цікавою тенденцією цьогорічного сезону подарунків до свята весни стало зростання попиту на звичайні чайники. У попередні роки на фоні стійкого зростання популярності електрочайників особливого попиту на традиційні чайники не спостерігалось. 

Втім, через проблеми з електропостачанням вони опинились в топі подарунків. А замість популярних досі термочашок українці почали надавати перевагу термосам, які значно довше зберігають тепло. 

Також у перший тиждень березня суттєво зросли продажі подушок-обіймашок у вигляді різних тваринок, що несуть в собі емоційну складову, та тематичні декоративні подушки. Залишаються у топі продажів ковдри та пледи - все, чим можна утеплитися, зігрітися. 

Незмінною у виборі подарунку напередодні свята весни залишається різна дрібна побутова техніка. Проте й у цій категорії відбулись певні зміни. Якщо у попередні роки найбільшу динаміку продажів демонстрували прилади для персонального догляду (фени, плойки, стайлери), мультиварки, активно зростала популярність відпарювачів, то цьогоріч їх купують значно рідше.

А ось найбільше зростання продемонстрували кавомашини - майже на 90% у порівнянні з 2021 роком. Як і в минулому році, користуються попитом роботи-пилосмоки та грилі з електронним керуванням.

Хорошим подарунком залишаються смартфони, телевізори та велика побутова техніка, з якої можна виділити посудомийні та сушильні машини.

ОСТАННЄ

14 березня у Києві відбудеться Саміт експортерів від Forbes – ключова подія для всіх, хто хоче масштабувати свій бізнес на міжнародні ринки

Чому важливо знати бізнес-англійську, навіть якщо ви не підприємець

Київстар на Mobile World Congress 2025: інновації, стійкість і новий рівень мобільного зв’язку

Головна подія з продажів KCCI SALES FORUM пройде 20 березня в КТПП

Девелопер передав тренажери для облаштування спортивної зали у ВЧ 3041 НГУ

Чому володіння англійською підвищує вашу конкурентоспроможність на ринку праці

3-я Міжнародна флебологічна конференція. У фокусі - флебологія сьогодення

Проєкт "Лінія дронів" – можливість потрапити в кращі БПЛА-підрозділи

УВКБ ООН та Міністерство національної єдності об'єднують зусилля для підтримки вимушено перемішених українців та збереженні їхнього зв’язку з домом

ІІ-й Український Інвестиційний Конгрес — Invest in Ukraine + UkraineAgro

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА