Інтерфакс-Україна
15:49 30.11.2020

MAPIC digital 2020: NAI Ukraine взяла участь у одному із головних заходів на Міжнародному ринку торговельної нерухомості

3 хв читати

Створена в 1995 році, виставка MAPIC завжди була «на передовій ритейл-революцій», постійно видозмінюючись, але завжди залишалася вірною своїй ключовій місії — об’єднати ритейлерів, забудовників, міста, інвесторів та спеціалістів, щоби бути на «одній хвилі», рухатись уперед разом та залучати учасників із понад 80 країн.

MAPIC збирає ключових гравців у сфері торговельної нерухомості та сприяє розвитку відносин між величезною спільнотою ритейлерів, представляє нову спільноту, нові локації та нові ділові послуги.

Цього року ключовою подією на ринку торговельної нерухомості стала діджитал-подія — MAPIC 2020, яка мала на меті об’єднати міжнародних ритейлерів та всіх стейкхолдерів галузі в рамках пандемії COVID-19.

NAI Ukraine прагне підтримувати міжнародну індустрію нерухомості та звернути увагу на унікальну ситуацію в Україні.

Україна випереджає багато країн за темпами приросту роздрібного товарообігу, у вересні 2020 року цей показник становить 11,6 % у порівнянні з попереднім роком, і це вдвічі вище, ніж темп retail продажів Китаю та США. Основна причина — брак тревел шопінгу, що дає змогу зберегти 3,8 млрд дол на 2 квартали всередині країни. Разом зі значним відкладеним попитом це сприяло неабиякому зростанню товарообігу.

Незважаючи на те, що споживча модель змінюється: зменшується частота відвідувань вибір місця для здійснення покупок стає ретельним, ми спостерігаємо зростання середнього чека. Станом на 9 місяців 2020 року роздрібний товарообіг досяг 31 млрд дол і до кінця року збільшиться ще на 11 %.

Крім того, ми прогнозуємо популяризацію основних тенденцій та нових форматів на ринку торговельної нерухомості України: транзитно-орієнтована нерухомість, багатофункціональні комплекси, суперрегіональні ТРЦ

Не дивлячись на те, що багато брендів зосереджені на своїх основних ринках, проте чули про швидке відновлення ритейлу в Україні та із цікавістю спостерігають за розвитком ситуації. Ми очікуємо вихід нових брендів на ринок України: декілька вже почали підготовку. Ще більше брендів готові вже й сьогодні виходити на ринок, але коштом місцевого партнера і просять допомогти з пошуком франчайзингу.

Тенденції в девелопменті не змінилися, але істотно пришвидшились- шопінгтеймент, представників котрого в Києві буде більше, ніж в столицях інших країн - Lavina Mall, Blockbuster Mall, майбутній Ocean Mall. Але є і в омніканальності ТЦ, його перетворення в маркетплейс ми істотно відстаємо.

NAI Ukraine є українським представництвом мережі консалтингових компаній NAI Global, що входить до ТОП-3 світових брендів на ринку нерухомості, одного з найбільших глобальних брокерів, який представлений у 55 країнах, у 400+ офісах із 7000+ працівників.

Під її управлінням перебуває понад 38 млн кв м, а її річний обіг становить $45 млрд. NAI Global є дочірньою структурою компанії C-III Capital Partners. Це один із найбільших гравців на американському ринку інвестицій у нерухомість, що розпоряджається понад $150 млрд.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА