Інтерфакс-Україна
10:09 17.08.2020

На АЗК "БРСМ-НАФТА" топ-менджмент заправляв авто і спілкувався з клієнтами

2 хв читати

Національна мережа автозаправних комплексів "БРСМ-НАФТА" традиційно влаштувала "День спілкування", в рамках якого півсотні співробітників керівного складу по всій Україні стали операторами та "пістолетниками", аби ближче поспілкуватися з клієнтами, отримати відгуки та побажання щодо покращення якості сервісу.

Крім того, під відомим паливним брендом українцям представили новий формат комплексів "Good market" – повноцінний супермаркет із заправкою. У магазинах можна знайти товари основних продовольчих груп: молочна, м'ясна продукція, овочі, фрукти, а також функціонує відділ кулінарії, в якому можна придбати готові страви української та європейської кухні.

"Працівники БРСМ-НАФТА усіх рівнів орієнтуються на ефективність виконання робіт та відмінне знання продуктів – як палива, так і товарів, які ми пропонуємо. Якість і своєчасність – основні складові репутації всієї мережі", - розповідає Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу мережі "БРСМ-Нафта", який в цей день виступав в ролі автозаправника на АЗК в Києві, - "Цей проект дозволяє не просто зануритися в епіцентр повсякденної робочої атмосфери, ми хочемо, щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, тому об’єднали в одній локації супермаркет, кафе та заправку".

На сьогоднішній день мережа "Good Market" налічує 5 маркет-комплексів формату "3 в 1", проте кількість та асортимент товару збільшуватиметься.

Суспільним заходом мережа планує привернути увагу не тільки автолюбителів, а й пересічних покупців.

"День спілкування з клієнтами" – важливий у форматі прийняття стратегічних рішень мережі, так як дає розуміння всіх тонкощів роботи АЗК, потреби як самих працівників, так і клієнтів автозаправних комплексів.

"Наш проект – це цікавий формат обміну досвідом і живого спілкування", - коментує Василь Бікус, операційний директор мережі АЗК "БРСМ-НАФТА".

"День спілкування з клієнтами" проводиться вшосте у мережі "БРСМ-Нафта", продовжуючи розширювати географію покриття та кількість залучених представників.


Довідково:

На ринку роздрібних нафтопродуктів України "БРСМ-НАФТА" працює з 1992 року. Щодня послугами АЗК користуються понад 200 000 автомобілістів по всій Україні. На сьогоднішній день мережа налічує 196 автозаправних комплексів по всій Україні. "БРСМ-НАФТА" пропонує автомобілістам України якісне паливо виробництва провідних європейських нафтопереробних заводів: Orlen Lietuva (Литва), Ромпетрол, OMV Petrom SA (Румунія), ГПЗ "Белорусьнефть", Мозирський і Новополоцький НПЗ (Білорусь).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Солідарність і голос працівників: Молодіжна рада Профспілки залізничників презентує підсумки роботи та дослідження з корпоративного управління

1 центр рекрутингу: все більше жінок долучається до Сухопутних військ

18ʼ PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE: Люди, які тримають майбутнє

"Українська команда" проводить Різдвяний збір на антидронові сіткомети

Українська будівельна премія 2025: лідерство, відповідальність і середовище майбутнього

GGBET — переможець SBC Ukraine Awards 2025

Спецпідрозділ ССО "Рейнджер" отримав партію потужних зарядних станцій від волонтерів "Української команди"

Авіакомпанія "Українські вертольоти" підготувала і роздала святкові волонтерські подарунки Силам оборони України

ОТП БАНК визнаний кращим у сегменті кредитів готівкою - рейтинг Financial Club

Київщино, зустрічай: нові АЗК UKRNAFTA вже відкрилися в столичному регіоні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА