Єдиним підрядником робіт із будівництва моста через Керченську протоку визначено "Стройгазмонтаж"

ТОВ "Стройгазмонтаж" призначено єдиним підрядником робіт з проектування й будівництва транспортного переходу через Керченську протоку. Відповідне розпорядження уряду опубліковано на сайті Кабінету Міністрів.
"Підписаним розпорядженням єдиним підрядником робіт з проектування й будівництва транспортного переходу через Керченську протоку визначено ТОВ "Стройгазмонтаж"", - зазначено в документі.
Розпорядження підготовлене Мінтрансом відповідно до доручення президента Росії від 18 квітня 2014 року "про реалізацію заходів, спрямованих на будівництво транспортного переходу через Керченську протоку", "закінчення реалізації проекту необхідно забезпечити в термін не пізніше грудня 2018 року", зазначено в розпорядженні.
ТОВ "Стройгазмонтаж" (СГМ) Аркадія Ротенберга - головна організація групи компаній СГМ - одного з провідних у Росії холдингів, що займаються будівництвом в нафтогазовому, транспортному і морському секторах економіки. Група компаній СГМ об'єднує у своєму складі ряд провідних підрядних будівельних організацій, що мають багаторічний досвід роботи на території Росії та за кордоном; має виробничі й кадрові ресурси для реалізації масштабних проектів будь-якого рівня складності, а також досвід роботи в різних кліматичних зонах; посідає 38-ме місце в рейтингу провідних компаній Росії "Експерт-400" і 35-те місце - в міжнародному рейтингу "250 провідних світових будівельних підрядників", зазначено в документі, розміщеному на сайті уряду.
"Це важкий проект у будь-якому разі, навіть просто технологічно, але, з іншого боку, цим він і цікавий. При цьому для мене це точно хороша історія. Радий, що уряд ухвалив позитивне рішення. Як я вже сказав, для мене це, мабуть, завершальний великий проект - і не з метою заробляння грошей. Він, якщо дозволите, мій внесок у розвиток країни. Це справді так", - заявив А.Ротенберг раніше в інтерв'ю газеті "Комерсант".
За його словами, при виборі претендентів на будівництво моста Мінтранс розглянув більше 70 пропозицій. "Йшли тривалі конкурентні переговори. Вимоги держави були досить жорсткими - і по термінах будівництва, і за вартістю, і по гарантіях виконання контракту, які повинен надати підрядник", - заявив А.Ротенберг.
При цьому, відповідаючи на питання про вартість проекту, він назвав реальною цифру 228,3 млрд руб. "Остаточна вартість буде визначена, коли з'явиться фінальна проектно-кошторисна документація, вона пройде держекспертизу і обговорення з експертами", - заявив бізнесмен.
Водночас він наголосив, що про його участь у фінансуванні проекту не йдеться. "Проект повністю фінансуватимуть з боку держави", - зазначив А.Ротенберг.
Говорячи про терміни, він заявив, що на реалізацію проекту знадобиться чотири роки. "За нашими оцінками, на все - з урахуванням проектування і узгоджень з держорганами - знадобиться чотири роки, тобто реально це кінець 2018 року", - заявив А.Ротенберг.
Він також повідомив, що тривають переговори про участь у будівництві моста із зарубіжними компаніями. "Ми ведемо переговори із зарубіжними компаніями - наприклад, з турецькими будівельниками, які самі на нас вийшли. Найближчим часом технічні фахівці поїдуть це обговорювати. Ми їх попередили прямо - можуть бути санкції, а вони кажуть, що вирішать це питання", - заявив А.Ротенберг.
"Китайців поки що немає, але ми ведемо переговори з компаніями з Південної Кореї. Вони добре будують, і в них є досвід таких проектів", - додав бізнесмен.
Говорячи про організаційну схему проекту, А.Ротенберг повідомив, що заплановано укласти угоду з Росавтодором.
Бізнесмен також заявив, що західні санкції не завадять реалізації проекту.
"Ну, взагалі ми плануємо повністю проект зробити з використанням російських матеріалів і наявних російських технологій. Звичайно, було б добре використати норвезькі і голландські платформи, але впораємося і самі", - резюмував А.Ротенберг.