13:20 27.12.2021

Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

1 хв читати
Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

Продажі в США у святковий сезон підскочили на 8,5% порівняно з минулим роком на тлі збільшення витрат споживачів на одяг, прикраси та електроніку, свідчить доповідь Mastercard SpendingPulse.

Продажі у святковий сезон (з 1 листопада по 24 грудня) зросли і у фізичних магазинах, і онлайн. Споживачі почали обирати подарунки раніше, ніж зазвичай, цього року на тлі численних акцій і пропозицій від ритейлерів.

Обсяги продажу одягу підскочили на 47%, ювелірних прикрас - на 32%, електроніки - на 16% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Продажі в усіх трьох категоріях збільшилися, як мінімум, на 20% порівняно з допандемійним рівнем у 2019 році.

Продажі в торговельних центрах зросли на 21% порівняно з минулим роком і на 11% порівняно з 2019 роком.

Тим часом продажі онлайн збільшилися на 11%. На електронну торгівлю припало близько 21% від усіх продажів у святковий сезон.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Три людини провалилися під кригу на Харківщині – ДСНС

США закликали владу Сирії притягнути до відповідальності винних у масових убивствах сирійських меншин

ЦВК Румунії відхилила кандидатуруДжорджеску до участі у виборах президента

За день на фронті 140 боїв, найбільше на покровському, курському та сіверському напрямках – Генштаб

Зеленський: Умєров доповів щодо своїх контактів з партнерами щодо нових пакетів підтримки України

Зеленський про візит до Саудівської Аравії: сподіваємося на результати

ФГВФО подав об’єднаний позов проти РФ в український суд

Пасажир потрапив під поїзд на ст. м. "Вирлиця", три станції "зеленої" лінії закриті на вхід

Україна та Німеччина підписали меморандум, який дозволить посилити спроможності української ППО

Маск: Starlink ніколи не вимкне термінали попри те, наскільки я не погоджуюся з політикою України

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА