08:48 10.01.2020

Boeing оприлюднила безліч внутрішніх документів щодо лайнера 737 MAX

2 хв читати
Boeing оприлюднила безліч внутрішніх документів щодо лайнера 737 MAX

Американська компанія Boeing опублікувала понад 100 сторінок внутрішньої документації, які стосуються розробки літака компанії 737 MAX, повідомляє CNN з посиланням на тексти документів.

За даними телеканалу, в документації міститься інформація про внутрішню комунікацію в Boeing. Зокрема, значну їх частину присвячено розробці та сертифікації симуляторів 737 MAX у 2017 і 2018 роках.

Документи також були направлені в комітети Палати представників і Сенату Конгресу США, які займаються розслідуванням причин двох катастроф літаків цієї моделі.

Зазначається, що Boeing супроводила опубліковані документи вибаченнями за їх зміст. Внутрішнє листування, відповідно до прес-релізу корпорації, містить "провокаційні заяви" і в низці випадків порушує питання про взаємодію Boeing з Федеральним управлінням цивільної авіації США (FAA).

"Ці заяви не визначають тієї компанії, якою нам треба бути, і вони абсолютно неприйнятні. Ми шкодуємо про зміст цього листування і приносимо за це вибачення вибачення FAA, Конгресу, нашим клієнтам з авіакомпаній і авіапасажирам", - йдеться в повідомленні Boeing.

За даними CNBC, в одному з фрагментів листування в квітні 2017 року співробітники компанії обговорюють проблеми з комп'ютерним управлінням літака. "Цей літак розроблений клоунами, якими, зі свого боку, керують мавпи", - написав один із співробітників.

Інші повідомлення за 2015 рік, як зазначає телеканал, "проливають світло" на методи лобіювання, які в Boeing використовувалися при зіткненні з вимогами регуляторів. Так, у ньому співробітник Boeing висловлює припущення, що регулятори побажають, щоб у тренажерах був певний тип сповіщень у кабіні пілота.

"Ми маємо намір дуже жорстко натиснути в цьому питанні і, ймовірно, нам потрібна підтримка на найвищому рівні, коли прийде час для остаточних переговорів", - пише співробітник.

Експлуатацію літаків Boeing 737 MAX заборонено з березня минулого року по всьому світу. Причиною стали дві авіакатастрофи цього лайнера в Індонезії та Ефіопії, жертвами яких стали 346 осіб.

У Boeing визнали, що катастрофи сталися після збою в роботі програмного забезпечення системи МCAS, яка регулює занадто гострий кут атаки (підйому носа літака) в польоті. Компанія в середині травня заявила, що повністю оновила ПЗ.

Після цього Федеральне управління цивільної авіації США виявило нову проблему в Boeing 737 MAX. Її пов'язано з обробкою даних бортовим комп'ютером, вона впливала на здатність пілотів швидко і легко вирішувати проблему догляду стабілізатора.

Крім того, восени низка авіакомпаній виявили мікротріщини в місцях стикування крила з фюзеляжем літаків Boeing-737 NG. Ця модель - попередниця 737 MAX.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Оцінка кількості можливих миротворців у 200 тис. адекватна, питання знайти людей і бюджет, вважає експерт Чмут

Україна багато чого може запропонувати Європі для зміцнення оборони - від досвіду війни до ОПК - керівник "Повернись живим" Чмут

Кабмін доручив міністерствам щорічно проводити заходи з оптимізації щонайменше трьох типових робочих процесів

Кабмін затвердив порядок аналізу та оптимізації робочих процесів у центральних органах влади

Кабмін затвердив перелік посад держслужби категорій "Б" і "В", кандидати на зайняття яких зобов'язані володіти англійською мовою

В Україні в найближчі дві доби без опадів, вночі місцями туман - Укргідрометцентр

Сили оборони повторно завдали удару по Рязанському НПЗ - Генштаб ЗСУ

Зеленський: тільки рішучість може зупинити російських терористів

Глава МЗС Польщі: Лукашенко не останній диктатор Європи, Путін перевершив його в репресіях і військових злочинах

Ініціатива НБУ щодо заміни "копійки" "шагом" заслуговує на підтримку - комісія УІНП

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА