Google Chrome почне блокувати надокучливу рекламу з наступного року

Американська Google, що входить до холдингу Alphabet Inc., у 2018 році впровадить в інтернет-браузер Chrome функцію блокування надокучливої реклами.
Компанія заявила у своєму блозі, що надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною та як вирішити проблеми з рекламою, що не відповідає стандартам.
Стандарти якості реклами визначатиме "Коаліція за кращу рекламу", до якої увійшли такі великі компанії, як Google, Facebook, News Corp., Interactive Advertising Bureau (IAB) та Procter&Gamble. Неприйнятною, зокрема, вважатиметься реклама у вигляді спливаючих вікон, відеоролики, що автоматично вмикаються, та рекламні оголошення зі зворотнім відліком часу, зазначає BBC.
У Google розраховують, що нова функція перешкодить зростанню кількості користувачів, які в намаганні позбавитися від надокучливої реклами встановлюють програмне забезпечення, що блокує взагалі всю рекламу.
Google Chrome - найпопулярніший інтернет-браузер у світі. Згідно з даними StatCounter, у травні його ринкова частка становила 54,14%. Друге місце посідає Safari (14,26%), далі йде UC Browser (8,4%).
Останніми роками популярність інструментів блокування інтернет-реклами активно зростає. За даними IAB, ними користуються близько 26% користувачів у США.