Ощадбанк пояснює черги в своїх київських відділеннях банкрутством банку "Хрещатик" і затримкою рахунків за комунальні послуги

Державний Ощадбанк (Київ) пояснює появу великих черг у своїх відділеннях в Києві протягом останніх кількох днів напливом клієнтів банку "Хрещатик", який Національний банк України (НБУ) 5 квітня визнав неплатоспроможним.
Як повідомив Ощадбанк на веб-сайті, лише за два тижні Ощадбанк перевипустив понад 31 тис. карток киянина. Крім того, відбулася затримка платіжок за окремі комунальні послуги, в результаті чого більшість клієнтів звернулися до відділення банку практично одночасно.
Згідно з повідомленням, Ощадбанк вживає заходів для врегулювання ситуації, зокрема забезпечення альтернативних каналів для прийому комунальних платежів за допомогою дистанційних сервісів у платіжних терміналах, а також продовжує переговори з Київміськдержадміністрацією про продовження пільгового періоду оплати комунальних платежів до 25 числа на наступні кілька місяців.