Інтерфакс-Україна
20:23 31.10.2025

Мінекономіки запустило опитування експортерів щодо вітчизняного бренду та потреб інструментів підтримки

1 хв читати

Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України проводить опитування українського бізнесу, що здійснює експортну діяльність, щодо конкуренції на внутрішньому ринку та інструментів підтримки на зовнішньому.

"Сьогодні українські підприємства демонструють високий рівень технологій, якості та інновацій. Але іноземні партнери не завжди помічають українське походження продукції або не розуміють його цінність. Ми ж прагнемо посилити позиціонування та створити систему, яка допоможе бізнесу підкреслити національне походження, використати його як перевагу для інтернаціоналізації", - написав у Facebook заступник міністра економіки, довкілля та сільського господарства Андрій Телюпа.

Він пояснив, що мета опитування - почути успішні кейси підприємців, зрозуміти, з якими складнощами стикаються експортери, визначити перспективні ринки та галузі, а також дізнатися, як бренд Made in Ukraine ("Зроблено в Україні") може посилити позиції вітчизняного бізнесу на світових ринках і стати реальною конкурентною перевагою.

Крім того, команда міністерства сподівається зібрати ідеї щодо практичних форматів підтримки – від комунікаційних аспектів до конкретних інструментів, які реально допомагають у роботі за кордоном

Взяти участь в опитуванні можна з 31 жовтня по 20 листопада за посиланням: https://surl.li/ugesak.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

EFI Group планує запустити монобрендові точки Beehive Cosmetics у Києві до кінця 2025р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА