Майже 2,5% електронних петицій до Київміськради набрали потрібну кількість голосів за час дії сервісу

За час дії сервісу електронних петицій до Київської міської ради 211 петицій (2,46%) набрали необхідну кількість голосів містян і були розглянуті.
Київська міська рада запустила сервіс електронних петицій у жовтні 2015 року (https://petition.kyivcity.gov.ua/). Петиції можуть стосуватися будь-якого питання, що належить до компетенції Київської міськради, Київської міської державної адміністрації та їхніх структурних підрозділів.
Згідно із законодавством, для розгляду поданої петиції необхідно, щоб вона набрала щонайменше 6 тис. голосів (раніше 10 тис.) протягом щонайбільше 2 місяців із дня оприлюднення.
Згідно з даними сайту, за весь час дії сервісу електронних петицій, адресованих київській владі, оприлюднено 8 572 петиції від містян.
Із них 211 петицій (2,5%) набрали необхідну кількість голосів, їх було розглянуто і на них надано відповіді.
Зокрема, підтримано 157 петицій (на реалізації - 110, реалізовано - 45, підтримано - 2), 50 - не підтримано та ще чотири перебувають на розгляді.
Крім того, наразі збір підписів триває за 62 петиціями.
До десятки тем, за якими містяни подають петиції, потрапили: транспорт - 21%, дорожнє господарство - 12,4%, інші теми - 9%, найменування та перейменування вулиць - 8,9%, житлово-комунальна інфраструктура - 8,4%, благоустрій та довкілля - 8,1%, містобудування - 5,8%, культура та збереження культурної спадщини - 4,1%, благоустрій - 2,6%, а також охорона здоров'я і спорт - 2,2%.
Як повідомлялося, за час дії сервісу електронних петицій до уряду (із серпня 2016 року) лише 0,8% (36 із 4619) набрали необхідну кількість голосів громадян і були розглянуті.