Інтерфакс-Україна
17:34 14.05.2021

Фокстрот: кешбек програма збільшила частоту покупки на 10%

1 хв читати
Фокстрот: кешбек програма збільшила частоту покупки на 10%

Кількість клієнтів-учасників програми лояльності Фокстрот станом на квітень 2021 року зросла до 11,1 млн осіб (9,5 млн у 2020 році), повідомила компанія в офіційному пресрелізі у п’ятницю. У

Крім додаткового активу у 1.6 млн лояльних покупців, зросла частка утримання на 18%, частота покупки збільшилася на 10%, а чисельність молодіжної аудиторії додала ще 15%, йдеться у повідомлені.

“Матимемо ці показники за орієнтир при побудові наступної взаємодії з  існуючими та потенційними клієнтами”, - прокоментував ці показники CEO омніканального бренду Фокстрот Олексій Зозуля.

Зріст прихильників бренду – результат змін, які відбулися у рамках стратегії оновлення бренду, розпочатого в 2019 році, активна фаза якого припала на 2020 рік.

“З 11.1 млн учасників 90% покупців використовують бонусні карти, а 75% здійснюють повторні покупки”, - передає слова начальника служби CRM бренду Фокстрот Євген Кречетович, пресслужба компанії.

Програма лояльності ФоксFan (раніше «Фокс Клуб») пропонує клієнтам персоналізовані пропозиції, гейміфіковані акції та контент, підібраний у відповідності до смаків конкретної людини.

ОСТАННЄ

Учасники консенсус-прогнозу Мінекономіки погіршили оцінку очікування зростання ВВП у 2026р до 2,4%, у 2027р – до 4,1%

Мінекономіки напрацьовує концепцію централізації управління державними корпоративними правами

"Київміськбуд" отримав 2,56 млрд грн докапіталізації та оновив керівництво

Середні ціни на первинному ринку житла столиці зросли на 3,3%, до $2011 за кв. м у 2025р. - дослідження

Україна імпортує в пікові години до 1,6 ГВт е/е та зазнає проблем з передачею імпорту в східні регіони – очільник Держенергонагляду

Орендні ставки у столичних ТРЦ зросли до $22,4/кв.м у 2025 р. - UTG

"Запоріжсталь" частково відновила роботу після аварійної зупинки через блекаут

Кабмін продовжив заборону на імпорт російських товарів на 2026 рік

Україна успішно провела перші місячні аукціони з розподілу спроможності на постачання е/е на перетинах зі Словаччиною, Угорщиною та Румунією

Українська пшениця дешевшає через обстріли портів і зниження експортних закупівель - аналітики

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА