Інтерфакс-Україна
18:17 18.03.2021

Мінінфраструктури пропонує не допускати перетинання маршрутів поїздів із приватною тягою і поїздів "Інтерсіті"

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує не допускати перетинання маршрутів поїздів із приватною тягою і поїздів "Інтерсіті"

Міністерство інфраструктури України розробило й оприлюднило на своєму сайті для обговорення проект наказу "Про внесення змін до Тимчасового положення про порядок допуску приватних локомотивів до роботи на окремих маршрутах на залізничних коліях загального користування".

"За результатами першого року реалізації експериментального проекту виникла необхідність вдосконалення процедури допуску локомотивів, що належать суб'єктам господарювання і не входять до сфери управління АТ "Укрзалізниця", до роботи на окремих маршрутах на залізничних коліях загального користування у вантажному русі", - йдеться в пояснювальній записці до документа.

Проект, зокрема, уточнює інфраструктуру залізничного транспорту, на якій реалізується порядок допуску приватних локомотивів до роботи, категорії швидкісних пасажирських поїздів, умови допуску руху приватних локомотивів на станціях, на яких курсують швидкісні пасажирські поїзди категорій "Інтерсіті" та "Інтерсіті+", початок періоду, з якого заявник зобов'язаний подати до комісії документи.

Крім того, Мінінфраструктури пропонує впровадити норму, яка не допускає перетину маршрутів прямування поїздів із приватною тягою зі швидкісними пасажирськими поїздами категорій "Інтерсіті" та "Інтерсіті+" в одному рівні і на станціях, і перегонах.

Як повідомлялося, "Українська локомотивобудівна компанія" (УЛК), що стала першим учасником пілота з приватної тяги просить Кабінет Міністрів продовжити експеримент на наступні два роки.

"Експеримент має завершитися 4 грудня 2021 року... Ми вже неодноразово зверталися і до Кабінету Міністрів, і до Міністерства інфраструктури щодо необхідності продовження такого експерименту... З двох років, відведених на експеримент, залишилося десять місяців. Ще не поїхали", - заявив раніше технічний директор УЛК Володимир Крот.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Житлова підтримка людей та відновлення регіонів є пріоритетом програм Мінрозвитку на 2026 рік

АМКУ оштрафував на 2,2 млн компанію американця Піацци за придбання 14 підприємств "Укрлендфармінгу" без дозволу

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА