07:54 11.10.2024

Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

2 хв читати
Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

Естонське держпідприємство Riigilaevastik ("Державний флот", перебуває у віданні міністерства клімату) оголосило тендер на будівництво нового порома, повідомляє пресслужба міністерства клімату.

Пором має вміщати до 500 пасажирів і до 130 легкових автомобілів. Термін подання заявок на тендер закінчується 10 грудня 2024 року. Судно має бути побудовано не пізніше лютого 2027 року і, згідно з планами, почне роботу навесні того ж року.

Головна енергетична установка нового порома живитиметься переважно від електроакумуляторів, які заряджатимуться в порту. За необхідності в роботу включатимуться допоміжні генератори, що працюють на біодизельному паливі. Вони можуть знадобитися для експлуатації судна в особливих випадках, наприклад, в екстремальних льодових умовах.

"Основним джерелом енергії для судна залишиться електрика, надійність поставок якої існує вже сьогодні, крім того, ми зберегли в конструкції судна можливість використання водню", - сказав директор служби розвитку держфлоту Сандер Сяеск. Його слова наводить пресслужба.

Це буде п'ятий за рахунком пором для зв'язку з островами біля західного узбережжя Естонії.

"Новий пором за розмірами і місткістю буде аналогічним до вже активних поромів, але буде в рази економічнішим і екологічнішим", - зазначив міністр інфраструктури Володимир Свєт.

"Нам необхідно забезпечити гарне й ефективне сполучення між материком і островами Сааремаа та Хійумаа, і п'ятий пором відіграє тут важливу роль. Я радий, що ми також дедалі активніше впроваджуємо більш екологічні технології в морському секторі", - додав Свєт.

Проєкт п'ятого порома буде на 65% фінансуватися з Фонду підтримки енергоефективності та зниження впливу на довкілля ЄС.

Внесок естонської держави становитиме близько 35%. Спочатку держава планувала використовувати для п'ятого порома між материком і островами більше судно з водневим двигуном.

Тендер на укладення контракту на проєктування і будівництво водневого судна завершився безрезультатно 4 квітня 2024 року.

Хоча водень розглядається судноплавною галуззю як один із альтернативних видів палива майбутнього, досвід весняних закупівель, як пише BNS, засвідчив, що суднобудівники поки що не готові до впровадження водневих систем на пасажирських суднах у таких масштабах, оскільки це буде пов'язано з дуже високим ступенем ризику.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Відкрито всенародне обговорення законопроєкту про кредитну історію

ОАЕ готові інвестувати в українські продукти переробки, перевалку зерна та розвиток портів

Партнери підтримують проєкти енергостійкості ДТЕК та розуміють їхнє значення для колективної енергобезпеки – СЕО холдингу

Індекс українських акцій на Варшавській біржі зріс ще на 8% і наблизився до довоєнного рівня

Фонд Inzhur Energy залучив EUR12 млн приватних осіб на будівництво газової генерації 34 МВт

Угода з ОАЕ про всеосяжне економічне партнерство передбачає безмитну торгівлю м’ясними і молочними продуктами, агропереробкою

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання понад 82 тис. абонентів у трьох областях

Мінсоцполітики: майже 65 млн грн добровільних страхових внесків до ПФУ сплатили українці за 2023-2024 рр.

ВВП України у січні зріс на 1,5% за рахунок будівництва, переробної галузі та внутрішньої торгівлі

"Укрметалургпром" стурбований указом Трампа про скасування тимчасового звільнення України від мита на імпорт сталевих виробів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА