Майже 3 млн грн нацкешбеку нараховано 177 тис. українцям у "Дії" - Свириденко
Кошти за програмою "Національний кешбек" було нараховано 177 тис. зареєстрованим користувачам на загальну суму 2,9 млн грн, повідомила перша віцепрем'єр -міністерка економіки України Юлія Свириденко.
"Зараз банки працюють над тим, щоб усі покупці змогли бачити свій кешбек у застосунку "Дія". Для цього вони мають налаштувати обмін даними з ІТ-системою програми. Деякі банки вже завершили ці роботи, інші ще тестують. Налаштування триватиме протягом наступних кількох тижнів", - написала вона на фейсбук-сторінці у понеділок.
Вона уточнила, що отримати гроші на карту для виплат за покупки, здійснені у вересні, можна буде до 20 жовтня.
Зі свого боку віцепрем'єр із інновацій, розвитку освіти, науки і технологій - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров зазначив, що кількість користувачів, виробників і товарів зростає щодня.
"Сервіс працює стабільно. 1,2 млн українців долучилися до програми, понад 638 тис. із них активували картки в "Дії". Щодо виробників є також непогані результати: до програми нацкешбеку долучилися 963 виробники та 171 тис. товарів", - констатував він у телеграм-каналі.
Свириденко також додала, що магазини почали позначати товари, за які можна отримати кешбек: до них належать "Аврора Мультимаркет", "Епіцентр К", COMFY, "Скарбничка ТОВ" і "Таврія В". Найближчим часом такі товари почнуть позначати "Сільпо" і "АТБ-Маркет".
"Ці мітки можна побачити безпосередьо на цінниках або на полицях із товарами. Тепер точно не помилишся", - сказала вона.
За словами Свириденко, з понеділка до проєкту долучилося ще кілька торговельних мереж - "Велика кишеня" і "Велика кишеня експрес", Велмарт, "Антошка", "Маркет super THRASH ТРАШ", "Будинок іграшок", "Блиск&Відро", "Косметика і побутова хімія".
Федоров наголосив, що для користувача алгоритм дії дуже простий: потрібно відкрити картку онлайн у банку, обрати картку "Нацкешбек"у "Дії", після чого він нараховуватиметься щомісяця. Водночас, за словами Федорова, технічно це один із найскладніших сервісів через рекордну кількість обміну даними між різними електронними системами - банками, виробниками, ритейлерами, інформаційними системами, податковою, застосунком і порталом "Дія".
"І головне - для витрат накопичених коштів налаштували антифрод-систему, щоб оплачувати можна було лише окремі категорії: комуналку, спорт та інші послуги", - підсумував він.