Київський КПК розвиває санітарно-гігієнічний сегмент: у пріоритеті – якість, безпечність і доступність
Комфортність, екологічність і практичність – саме ці три тенденції сьогодні є панівними у випуску побутової продукції з паперу в Європі. Київський картонно-паперовий комбінат, власником якого є австрійський Pulp Mill Holding, пропонує на вітчизняному ринку санітарно-гігієнічні вироби, функціонал, якість і ціна яких співставні з трендовими зарубіжними зразками.
Безпечність та екологічність – одна з базових цінностей ККПК.
Для виробництва товарів побутового призначення Київський картонно-паперовий комбінат використовує паперову основу власного виробництва: як целюлозну, так і з вторинної сировини. У процесі рециклінгу макулатура піддається багатоступеневому очищенню, що робить кінцевий продукт на 100% чистим та безпечним як для організму людини, так і для довкілля.
ККПК пропонує санітарно-гігієнічні товари, що задовольняють потреби споживачів з акцентом на food-safety.
Продуктова лінійка під брендами «Диво», «Диво Premio» і «Диво Бізнес» містить туалетний папір, рушники (у форматі «джамбо» та розрізні), серветки (повсякденні і для урочистих подій). Компанія також виготовляє паперові вироби під замовлення для private label (власні торгові марки, ВТМ), приділяючи особливу увагу дотриманню стандартів харчової безпеки.
Товари Обухівського заводу незамінні у побуті, в офісах, вбиральнях ТЦ і БЦ, освітніх закладах, на АЗС, у сфері HoReCa, харчовій промисловості, в салонах краси, СПА, медзакладах тощо.
Київський картонно-паперовий комбінат, цех переробки паперу
Київський картонно-паперовий комбінат пропонує асортимент на будь-який смак і гаманець.
Обладнання від світових лідерів (VOITH, ACelli, Gambini, Futura, UC, TMC та інші) дозволяє ККПК продукувати товари у сегментах від «економ» (одно-, двошаровий) до «преміум» (тришаровий), з додатковими опціями (кольорове тиснення, ароматизація), а також у різних форматах паковання – від 1 до 48 рулонів.
Початок осені і нового навчального року традиційно супроводжується «бумом» попиту на санітарно-гігієнічну продукцію для підтримки чистоти і здоров’я школярів. Це і серветки з якісної целюлози для їдалень, і туалетний папір, і рушники з вторсировини для клінінгу, і зручні паперові вироби для пакування ланчів із собою.
Фото ККПК, лінія Futura
Співвідношення «ціна-якість» має вирішальне значення, тому у фокусі новацій ККПК – доступність і практичність.
Так, наприклад, застосування розрізних рушників і туалетного паперу V-складання для диспенсорів дає можливість клієнтам оптимізувати витрати на розхідники і заощаджувати кошти – як у побуті, так і на рівні великих бізнес-мереж. Популярністю сьогодні користуються й товари в пакованні формату Family Pack, яка є зручним та економним рішенням для сімейних закупівель і дрібного опту.
Продукція Київського картонно-паперового комбінату на 100% вироблена в Україні, але у відповідності до євростандартів.
Як зауважує д-р Хайнц Ціннер (Dr. Heinz Zinner), гендиректор і власник PMH, на світовому і європейському ринках нині підвищеним попитом користуються товари, що містять макулатурні волокна. Завдяки сучасним технологіям, за споживчими властивостями такі вироби ККПК не поступаються аналогам із нетканих матеріалів.
Оскільки всі виробничі потужності комбінату сконцентровані на території нашої країни, товари маркуються державним торговим знаком «Зроблено в Україні». Цей статус є не лише відзнакою якості, а й свідченням вагомого внеску підприємства у відновлення вітчизняної економіки, наголошує д-р Ціннер (Dr. Heinz Zinner).
Крім того, цьогоріч компанія планує оновити різальні верстати на одній з ліній з виготовлення рулончиків без гільзи для «народного» туалетного паперу марки «Обухів 65». У придбання італійського обладнання Maflex австрійський власник ККПК інвестував майже 450 тис. євро. Як наголосив д-р Ціннер (Dr. Heinz Zinner), саме вчасна заміна морально застарілого устаткування новітніми аналогами дозволяє українському товаровиробнику залишатись конкурентоспроможним і крокувати в ногу з європейськими трендами.