Інтерфакс-Україна
17:12 22.12.2022

Корпорація "Еталон" оцінює закупівлі шкільних автобусів у 2023 році на рівні 2022 року, незважаючи на збільшення субвенції на третину

2 хв читати

Київ. 22 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Передбачена на 2023 рік освітня субвенція на закупівлю шкільних автобусів, незважаючи на те, що її збільшено майже на третину – з 753 млн грн до мільярда грн, дозволить орієнтовно закупити 450-500 автобусів, тобто стільки, скільки 2022 року, з урахуванням зростання цін на них, вважає директор Торгового дому "Еталон Авто" Вадим Шкарупін.

"Цього року освітня субвенція передбачала закупівлю орієнтовно 450-500 автобусів, а міністр освіти Сергій Шкарлет говорив про дефіцит 3,3 тис. автобусів. Якщо на поточний рік програма передбачала субвенцію у розмірі 753 млн грн, то на 2023 заплановано 1 млрд грн. Але кількість автобусів не збільшилася через зрозумілі причини: всі виробники залежать від імпортних комплектувальних, а курс долара на початку війни був 26-27 грн/$, сьогодні - 36 грн/$, а на наступний рік закладено 42,2 грн/$, тому ціни будуть інші, а кількість та ж", - сказав він на пресконференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" у четвер.

Шкарупін зазначив, що цього року реалізація програми закупівлі шкільних автобусів розпочалася пізно, тому корпорація зверталася до уряду з проханням перенести залишок субвенції на наступний рік. Рішення поки що не прийнято.

Він також нагадав, що Євросоюз надав Україні EUR14 млн на закупівлю шкільних автобусів. "Але, наскільки я розумію, автобуси закуповуватимуть в Європі - до цієї суми входять доставка та логістика, яка дуже подорожчала", - уточнив він.

За словами Шкарупіна, загалом у 2022 році ринок нових автобусів України скоротився приблизно вдвічі порівняно з 2021 роком. "Більш-менш рух почався в червні, оскільки уряд дозволив ввезення ТЗ без податків - і багато хто скористався і завезли близько 500 уживаних машин. Крім того, багато автопарків зруйновано (лише в Дніпрі 200 автобусів знищено), багато транспорту мобілізовано", - зазначив він.

При цьому директор ТД уточнив, що наразі роздрібний ринок нові автобуси практично не купує. "Тому наш ринок сьогодні – це шкільні автобуси та невеликі замовлення держпідприємств для своїх потреб. І дуже мало – практично одиниці – закупівлі комерційних підприємств", – сказав він.

Розповідаючи про сьогоднішніх конкурентів на ринку автобусів, президент корпорації "Еталон" Володимир Бутко повідомив, що наразі у тендерах на шкільні автобуси беруть участь автобуси "Еталон" та "Атаман" заводу "Черкаський автобус", який з квітня відновив їх випуск і працює в звичайному режимі.

Корпорація "Еталон" включає 21 підприємство. Основні напрями – виробництво автотранспортних засобів, машинобудування, складська логістика.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Онлайн-кінотеатр Sweet.tv та івент-агенція "Садиба Мьюзік" встановили національний рекорд за проєкт для переселенців

СФНУ 12 грудня проведе в Києві XII Нацфорум "Ринок нерухомості як сегмент економіки держави: стратегічні цілі та очікування"

"Шериф-Розмінування" навчає саперів працювати з роботизованими "помічниками сапера"

В Україні презентували дистанційний руйнівник для безпечного та дешевшого знищення вибухонебезпечних предметів

В Україні запустили виробництво "Помічника сапера" – першого індивідуального роботизованого комплексу для розмінування

Індекс економічної безпеки України в 2025р знизився з 35,2 до 33,4 пунктів зі 100 можливих – дослідження

Міжнародний інститут свободи представив Індекс економічної безпеки 2025: Україна залишається у "помаранчевій зоні" ризиків

Національна асоціація лобістів України закликає голову НАЗК Віктора Павлущика припинити тиск на незалежність професії лобістів

Національна асоціація лобістів України впроваджує інститут антикорупційного уповноваженого

Українське громадянське суспільство долучається до Декларації про захист гуманітарного персоналу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА