19:19 19.12.2024

Корпорація "Еталон" випустила дослідний зразок 9,5-метрового електробуса "Мальва Електро"

3 хв читати
Корпорація "Еталон" випустила дослідний зразок 9,5-метрового електробуса "Мальва Електро"

Виробник транспортних засобів корпорація "Еталон" випустила дослідний зразок міського електробуса "Мальва Електро А08611", який наразі пройшов усі випробування і готується до сертифікації, повідомив президент корпорації "Еталон" Володимир Бутко.

"Ми хочемо бути в Євросоюзі, й електробуси - це екологічна вимога, тому необхідно рухатися разом із ними, робити технологічні зміни у виробництві, в конструюванні. Це перша наша модель електробуса, і ми вважаємо, що вона матиме попит", - наголосив Бутко під час пресконференції в агентстві “Інтерфакс-Україна” в четвер.

Водночас він зазначив, що хоча зараз тендери щодо електробусів відбуваються переважно на 12-метрові машини, але, на його думку, вони не будуть такими ефективними, як 9,5-10-метрові. "І це підтримують і ті, хто раніше за нас почав випускати електробуси", - підтвердив свою позицію Бутко.

Згідно з презентацією, електробус створено на базі міського дизельного автобуса "Мальва", який дебютував торік, спільно з компанією "Інформсервіс" (Молдова), що постачає тягове високовольтне обладнання. Електробус має запас ходу до 200 км.

Основна відмінність від базової моделі автобуса - надбудова на даху електробуса, де розташовані акумуляторні батареї.

Електробус розрахований на 24 місць для сидіння (плюс два відкидні) і 29 місць для стояння, також є місце для крісла колісного.

Зовнішня світлотехніка - світлодіодна, виробництва європейських фірм. Передбачено також можливість встановлення рідинного підігрівача пасажирського салону, який працює на дизельному пальному стандарту Євро-6.

"Таке рішення дає змогу краще пристосуватися до умов зимової експлуатації в Україні та забезпечує більший пробіг на одній зарядці", - йдеться у відеопрезентації.

Серед зовнішніх особливостей - наявність дверцят для підключення зарядного пристрою, що характерно для всіх електробусів.

"Характеристики нового електробуса загалом відповідають характеристикам зарубіжних аналогів, а подальше їх поліпшення відбуватиметься завдяки використанню новітніх акумуляторних батарей і тягових приводів, а також деяких традиційних для електробусів агрегатів і вузлів", - ідеться в презентації.

Говорячи про ціну електробуса, Бутко зазначив, що вона орієнтовно втричі вища, ніж вартість дизельного автобуса.

"Ціна дизельного близько 100-110 тис. євро (без ПДВ), а електробус буде в плюс-мінус тричі дорожчим. Але якщо порівнювати з європейськими аналогами, то, наприклад, польський Solaris або турецький Otocar із майже таким самим функціоналом і довжиною коштуватимуть EUR530-550 тис. (без ПДВ). Тобто ми розуміємо, що електротранспорт - це недешева історія", - сказав президент корпорації.

Він також навів для порівняння ціни на тролейбуси: якщо корпорація продає звичайні 12-метрові за EUR300 тис., з автономним ходом - за EUR400 тис., то Чехія продає Skoda за понад EUR700 тис. (усе - без ПДВ).

"Тобто ми маємо, скажімо так, зазор за рахунок, напевно, нижчої, ніж у Європі, вартості електроенергії, нижчих заробітних плат... І ще, напевно, в нас немає такої норми прибутку, яку вони закладають у своє виробництво та продажі. У нас це 10%, і це ще добре", - резюмував Бутко.

Корпорація "Еталон" охоплює 12 підприємств, зокрема Чернігівський автозавод (ЧАЗ), що випускає автобуси різних класів, і тролейбуси. Основні напрями - виробництво автотранспортних засобів, машинобудування, складська логістика.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Чоловіків 50+ мобілізують лише в частини забезпечення - РТЦК

ТЦК не наділені правоохоронною функцією і під час адмінзатримання громадян сприяють працівникам поліції - майор Козак

У разі непокори співробітникам поліції або ТЦК може бути здійснено під протокол адмінзатримання громадянина на строк до 3 годин - майор Козак

ТЦК не мають права забирати засоби стільникового зв'язку у громадян - майор Козак

ВДЕ-асоціації просять бронювати більше працівників енергетики для її розвитку

Готові проєкти ВЕС на 4 ГВт дають змогу повністю виконати Нацплан розвитку ВДЕ до 2030 р. - голова УВЕА

МХП у 2024 р. запустила 18 МВт когенерації та 15 МВт СЕС для власних потреб, планує ВЕС 60 МВт - Домбровський

Потужності СЕС у 2024 р. зросли на 800-850 МВт - голова АСЕУ

Українські виробники закачали до мережі вже 1 млн куб. м біометану - голова БАУ

Ситуація з керівником детективів БЕБ і корупція загалом може вплинути на довіру партнерів - Тука

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА