"Укравтодор" запустив у тестовому режимі перші 2 майданчики зважування авто в русі

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") запустило в тестовому режимі два із запланованих шести автоматичних комплексів габаритно-вагового контролю на дорогах (Weight in motion, WIM).
Тестові комплекси розташовані на трасі Київ-Чоп.
"Це лише перші комплекси. Ми розраховуємо, що за рік-півтора буде впроваджено близько 100 таких комплексів", - сказав журналістам міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
За словами міністра, на першому етапі комплекси WIM працюватимуть у передселекційному режимі, передаючи інформацію інспекторам "Укртрансбезпеки", пізніше буде запущено систему автоматичного формування штрафів.
Як повідомив на зустрічі з журналістами в. о. голови "Укравтодору" Славомір Новак, міжнародні фінансові організації готові профінансувати впровадження в Україні повноцінної системи WIM.
"Наприкінці цього року ми будемо готові презентувати загальну систему на 100-150 таких точок в усій країні", - заявив Новак.
За його словами, загалом в Україні має функціонувати 200-250 комплексів WIM для повноцінної роботи системи.
На трасі Київ-Чоп "Укравтодор" використав конструкції наявного пішохідного мосту з метою заощадження на зведенні опор для датчиків.
Як повідомлялося, 11 Вересня Рада прийняла за основу та в цілому законопроект, що дозволяє автоматичну фіксацію порушень під час габаритно-вагового контролю на автодорогах.
Автоматичні комплекси вагового контролю Weight-in-Motion (WIM) здійснюватимуть преселекторну роботу для інспекторів "Укртрансбезопасности" до ухвалення закону, що дозволяє автоматичний габаритно-ваговий контроль на дорогах.
"Укравтодор" раніше планував у жовтні запустити перші шість пунктів WIM на під'їздах до Києва, загалом планується встановити до 100 таких пунктів.