"Укрзалізниця" повернулася до формування комплаєнс-офісу

ПАТ "Укрзалізниця" має намір незабаром запустити комплаєнс-офіс, робота якого буде спрямована на зниження ризиків, запобігання маніпуляціям активами та ресурсами компанії, поставить заслін корупційним схемам.
Як повідомила прес-служба ПАТ, планується, що офіс розпочне роботу в першому кварталі 2017 року.
Офіс співпрацюватиме з НАБУ, Нацагентством із питань запобігання корупції, громадськістю, міжнародними інституціями. До його команди увійдуть фахівці з міжнародним досвідом, із ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, юристи.
Комплаєнс-офіс сприятиме більш прозорій роботі товариства. Його першочерговим завданням буде виявлення та усунення прогалин у процедурах і регламентах, подолання передумов для корупційних діянь, зловживань службовим становищем та неефективного управління ресурсами.
Крім того, офіс піклуватиметься про захист інтересів інвесторів і споживачів, недопущення фінансових злочинів.
Впровадження комплаєнс-офісу сприятиме більшій відкритості ПАТ у бюджетному, закупівельному, інвестиційному сегментах, зокрема під час прийому персоналу на роботу та кар'єрного зростання.
Як повідомлялося, менше ніж рік тому "Укрзалізниця" заявила про рішення її правління створити в структурі товариства комплаєнс-офіс, підпорядкований безпосередньо правлінню, який відповідатиме за ідентифікацію, управління та контроль ризиків відповідності ділової практики.
Для роботи над створенням офісу було запрошено міжнародного експерта Карстена Манке (Carsten Mahnke), який є радником міністра інфраструктури України та має понад 20-річний досвід праці юристом-міжнародником.
Водночас інформація про формування цього офісу не публікувалася.