Інтерфакс-Україна
16:11 17.01.2017

"Укрзалізниця" повернулася до формування комплаєнс-офісу

1 хв читати
"Укрзалізниця" повернулася до формування комплаєнс-офісу

ПАТ "Укрзалізниця" має намір незабаром запустити комплаєнс-офіс, робота якого буде спрямована на зниження ризиків, запобігання маніпуляціям активами та ресурсами компанії, поставить заслін корупційним схемам.

Як повідомила прес-служба ПАТ, планується, що офіс розпочне роботу в першому кварталі 2017 року.

Офіс співпрацюватиме з НАБУ, Нацагентством із питань запобігання корупції, громадськістю, міжнародними інституціями. До його команди увійдуть фахівці з міжнародним досвідом, із ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, юристи.

Комплаєнс-офіс сприятиме більш прозорій роботі товариства. Його першочерговим завданням буде виявлення та усунення прогалин у процедурах і регламентах, подолання передумов для корупційних діянь, зловживань службовим становищем та неефективного управління ресурсами.

Крім того, офіс піклуватиметься про захист інтересів інвесторів і споживачів, недопущення фінансових злочинів.

Впровадження комплаєнс-офісу сприятиме більшій відкритості ПАТ у бюджетному, закупівельному, інвестиційному сегментах, зокрема під час прийому персоналу на роботу та кар'єрного зростання.

Як повідомлялося, менше ніж рік тому "Укрзалізниця" заявила про рішення її правління створити в структурі товариства комплаєнс-офіс, підпорядкований безпосередньо правлінню, який відповідатиме за ідентифікацію, управління та контроль ризиків відповідності ділової практики.

Для роботи над створенням офісу було запрошено міжнародного експерта Карстена Манке (Carsten Mahnke), який є радником міністра інфраструктури України та має понад 20-річний досвід праці юристом-міжнародником.

Водночас інформація про формування цього офісу не публікувалася.

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА