12:10 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує активізувати переговори з країнами ЄС щодо повної лібералізації авіаперевезень

Міністерство інфраструктури України пропонує активізувати двосторонні переговори з країнами Європейського союзу із повної лібералізації авіаперевезень, незалежно від статусу Угоди про спільний авіаційний простір (САП) з ЄС.

Така пропозиція міститься в проекті наказу Кабінету Міністрів України "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Мінінфраструктури.

У тексті документа його автори, перш за все, відзначають незавершеність процесу підписання Угоди про САП; несистемне інкорпорування актів ЄС у законодавчу систему України; недосконалу систему державного регулювання (зокрема валютного), а також податкову політику в сфері надання транспортних послуг; недостатній рівень конкуренції на ринку авіатранспортних послуг.

Серед інших проблем також зазначається застосування ПДВ до імпорту транспортних засобів та їхніх агрегатів або запасних частин, тоді як конкуренти з Європи та інших країн отримують конкурентні переваги - звільнення від таких податків за умови здійснення переважно зовнішньоекономічної діяльності (понад 50%).

Як можливі шляхи вирішення зазначених проблем Мінінфраструктури пропонує привести нормативно-правові акти у сфері авіатранспорту у відповідність до вимог і норм авіаційного законодавства ЄС, забезпечити авіаперевізникам, хендлінговим компаніям, постачальникам і заправникам авіапалива рівноправного, відкритого і прозорого доступу до ринку авіапослуг і транспортної інфраструктури.

Вирішенню проблем також сприятиме дерегуляція регіональних аеропортів; застосування сприятливої податкової політики щодо авіаційної галузі; застосування нульової ставки ПДВ для внутрішніх авіаперевезень; впровадження програми мотивації оновлення флоту повітряних суден; забезпечення розвитку вітчизняної бізнес-авіації шляхом спрощення умов митного оформлення повітряних суден; впровадження пільгової системи оподаткування земель авіаційної інфраструктури; зменшення розміру виплати дивідендів/ відрахувань частини чистого прибутку до бюджету і обов'язкове використання власниками/ експлуатантами аеропортів таких платежів виключно на розвиток інфраструктури аеропортів.

Як повідомлялося, Україна і ЄС кілька разів відкладали підписання Угоди про спільний авіапростір. Офіційною причиною затримки є неузгодженість позицій Іспанії і Великобританії щодо формулювання у цій угоді статті про територіальне застосування в частині аеропорту Гібралтар.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Стартувала третя група програми REDpreneurUA: підтримка та розвиток діючого бізнесу в Україні - УЧХ

"Ліси України" готові збільшити обсяг заготівлі деревини на 30% на рік - Болоховець

Передача лісовій галузі 1,9 млн га самозаліснених територій дозволить збільшити заготівлю деревини для переробки - Держлісагентство

Укрнафта інтегрує EPR-систему з метою автоматизації ключових бізнес-процесів

Фонд національного добробуту РФ вичерпається протягом року, якщо нафта коштуватиме $45–47 за барель, – Кислиця

Українські акції дорожчають зранку в середу після переговорів України та США в Джидді

Мінфін підняв ставки за ринковими ОВДП на 0,5 в.п. слід за підвищенням облікової на 1 в.п.

"Укрнафта" очолила рейтинг видобувних підприємств за 2024 р., збільшивши товарообіг на 10,5%

Частка IT-компанії MODUS X в енергосекторі складає приблизно 25%, поза межами ДТЕК вона у 2024 р. залучила 14 клієнтів – СЕО

Перезапущений фондовий ринок міг би акумулювати ресурс для відновлення України – голова правління ОТП Банк

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА