Інтерфакс-Україна
17:07 05.12.2023

Auchan Україна отримала перемогу в номінації “Економний кошик року” премії “Вибір країни”

2 хв читати

Аналітичний центр “Вибір країни” провів ексклюзивне дослідження маркетів з найдешевшим споживчим кошиком і в номінації “Економний кошик року” перемогу отримала компанія Auchan Україна. Визначення було проведено серед категорій товарів, які закривають базові потреби кожного українця у харчуванні, гігієні та прибиранні.

«Економний кошик року» являє собою набір із 51 виду товарів у 6 категоріях, відібраний шляхом дослідження серед споживачів. Під час порівняння обиралися найдешевші товарні позиції кожного виду, представлені в магазинах роздрібної торгівлі. Дані про ціни на товари були взяті з офіційних інтернет-магазинів мереж, а за їх відсутності з ресурсу zakaz.ua.

Для аналізу експерти Аналітичного центру «Вибір Країни» обрали 12 найбільших торговельних мереж України. Здійснивши експертне дослідження та провівши загальний рейтинг, розрахований як сума всіх цін на товари з набору «Економний кошик року» переможцем визнана компанія Auchan Україна, посівши перше місце з найнижчим чеком на обраний набір товарів.

“Auchan Україна - це французький рітейлер, представлений на національному ринку 15 років. З початку повномасштабного вторгнення абсолютним пріоритетом Auсhan Україна стала безпека українців. В першу чергу фізична безпека, тому серед іншого й рішення кожного разу зачиняти магазині під час тривог. Але також і безпека економічна, як бізнесу, так і клієнтів. Ми прийняти рішення захищати купівельну спроможність українців, зосередити всі зусилля на тому, щоби кожна українська родина мала можливість добре харчуватися, не відмовляючись від звичних продуктів через ріст цін в цей важкий час. Тому нам дуже важлива перемога саме у номінації “Економний кошик року”, адже він відображає нашу стратегію та є відзнакою успішної роботи усіх команд” - коментує Марта Труш Генеральний директор Auchan Україна.

Аналітичний центр відзначає, що Auchan Україна є соціально відповідальним бізнесом, має вагомі переваги на ринку у своїй сфері, широкий асортимент товарів, дотримується високих стандартів якості в роботі та заслуговує на довіру, що підкріплена експертним аналізом. 

“Аналітичний центр Вибір Країни захоплюється тим, як український бізнес проявляє себе сьогодні, і один із яскравих прикладів клієнтоорієнтованість – це Auchan Україна. «Економний кошик» – це унікальна пропозиція, що розроблена на основі дослідження потреб українців та дозволяє придбати в одному місці все необхідне за найнижчою ціною. Аналогів такій пропозиції на ринку не має, що підтверджено нашим дослідженням цін на товари, які закривають базові потреби, у 12 мережах маркетів в Україні. Auchan Україна – взірець сфери та того, як бізнес працює задля добробуту українців”, - Лірник Руслан, генеральний директор Аналітичного центру «Вибір Країни» 

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА