09:35 02.12.2021

SWEET.TV підтримав ініціативу "Як не стати овочем" заради медіабезпеки абонентів

2 хв читати
SWEET.TV підтримав ініціативу "Як не стати овочем" заради медіабезпеки абонентів

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV підтримав волонтерську ініціативу Оксани Мороз «Як не стати овочем». У кінозалі сервісу з’явилося 60 відеоуроків із інформаційної гігієни, що допоможуть українцям фільтрувати інформацію. 

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з Оксаною Мороз і розмістив у кінозалі курс «Як не стати овочем»: він складається з 60 відеоуроків.

Цикл відео розроблено для людей, які не мають відношення до комунікацій чи цифрових технологій. Проте вони розуміють, що ними маніпулюють в інфопросторі та хочуть розібратися «як».

«Медіабезпека кожного українця в 2021 році така ж важлива, як і физична. Люди повинні розуміти, де вони можуть знайти потрібну для себе інформацію та бути впевненими в її правдивості. Ми об’єдналися з Оксаною Мороз, адже прагнемо створювати чистий медіапростір», — зазначає Альона Тимофієва, PR-директор SWEET.TV

У відео є відповіді на питання:

  • як руйнувався інформаційний імунітет українців та які наслідки це має для держави та людей;
  • про нову роль інформації в цифрову еру;
  • хто, як і навіщо створює інформаційні віруси;
  • як маніпулюють на телебаченні, в онлайн-медіа, Facebook, YouTube, Google, Telegram, Viber, Вікіпедії;
  • як споживати інформацію безпечно та навчати цього інших.

Волонтерська ініціатива «Як не стати овочем» вчить людей фільтрувати інформацію та має на меті до 2024 року навчити 7 млн українців базовій інфогігієні. 

«Цей цикл відео не про фактчекінг. Фейків та маніпуляцій тисячі, вивчати їх – це окрема професія, а ось каналів їх створення та поширення — десятки. Для того, щоб суттєво зменшити ризики підхопити інформаційний вірус, не обов'язково тільки перевіряти факти, достатньо розуміти, як вони розповсюджуються», — каже Оксана Мороз, авторка курсу.

Курс дуже актуальний для сьогочасного українського суспільства. Це підтверджується статистикою: 

  • половина українців вважають, що вміють розпізнавати фейки, проте тільки 3% насправді можуть це зробити;
  • 32% українців визначає достовірність новини інтуїтивно, 42% — ніколи не перевіряють інформацію на достовірність;
  • 73% українських користувачів Facebook не дотримуються інфогігієни

Спираючись на власний життєвий досвід та освіту, люди вважають що можуть розпізнати правду і брехню. Проте вони не розуміють як функціонує нова цифрова реальність і як вона маніпулює нами.

Крім освітнього курсу «Як не стати овочем», на SWEET.TV представлені 10 000+ фільмів і 260+ телеканалів.

Також на SWEET.TV стартував розіграш подарунків: онлайн-кінотеатр розігруватиме Hyundai і10 щомісяця та iPhone 13 mini щотижня. 

Виграти може кожен. Для цього потрібно бути підключеним до будь-якого платного тарифу SWEET.TV та запросити хоча б одного нового абонента на тариф за 1 гривню або на інший платний тариф.

Деталі акції можна дізнатися тут.

ОСТАННЄ

Alliance Novobud обладнав спортивну залу військової частини 3041 НГУ професійними тренажерами

Чому володіння англійською підвищує вашу конкурентоспроможність на ринку праці

3-я Міжнародна флебологічна конференція. У фокусі - флебологія сьогодення

Проєкт "Лінія дронів" – можливість потрапити в кращі БПЛА-підрозділи

УВКБ ООН та Міністерство національної єдності об'єднують зусилля для підтримки вимушено перемішених українців та збереженні їхнього зв’язку з домом

ІІ-й Український Інвестиційний Конгрес — Invest in Ukraine + UkraineAgro

6 помилок у використанні артиклів, які роблять усі

Як уникнути втрати якості під час масштабування бізнесу - досвід Тасиць Тетяни, засновниці школи FLASH

Як проєкт EU4CSOs EmpowerUA змінює надання соціальних послуг в Україні

Співробітники Київстар здали 65 літрів крові в межах ініціативи «Місяць донорства»

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА