StarLightMedia оцінює свої інвестиції в соцрекламу в $15 млн на рік
Медіагрупа StarLightMedia, найбільша, за її оцінками, на українському ринку, щорічно інвестує близько $15 млн у рамках корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), показуючи на своїх каналах соціальну рекламу, заявив СЕО StarLightMedia Олександр Богуцький.
"Ми лідери за соціальною рекламою", - із таким твердженням він виступив на 7-му форумі "Диригенти змін" компанії "Делойт" в Україні, що відбувся у Києві.
Як іще один приклад КСВ Богуцький назвав виділення бенефіціаром каналу Віктором Пінчуком у бажанні пришвидшити зміну політичних еліт близько $0,5 млн на проект "Нові лідери", третій сезон якого було припинено в березні 2020 року через COVID-19.
Голова StarLightMedia також висловився за активнішу позицію держави в частині впровадження нових стандартів у сфері охорони здоров'я, соціального та гендерного розвитку. Зокрема, він вітав запровадження гендерних квот на партійних виборах і рішення про обов'язкову вакцинацію вчителів, медиків і деяких інших категорій працівників.
Згідно з інформацією на сайті групи, вона, зокрема, інвестувала в рекламу вакцинації, і в рамках комплексної програми імунізації співробітників (разом із родичами) було вакциновано 81% співробітників StarLightMedia.
До складу StarLightMedia входять сім каналів: СТБ, ICTV, ICTV Ukraine, "Новий", М1, М2 і "ОЦЕ", а також власний продакшн StarLight Production, компанія з оренди техніки StarLight Rental і виробник сценічних декорацій StarLight Scenery.
Згідно з інформацією на сайті, її частка щодо аудиторії віком 18-54 роки в містах із населенням 50 тис.+ за підсумками восьми місяців 2021 року становила 26,1%, на 46% випереджаючи показник найближчого конкурента. А свою частку на рекламному ринку компанія зазначає на рівні близько 33%.