У StarLightMedia набуває чинності Кодекс етики
Медіагрупа StarLightMedia запроваджує Кодекс етики. Документ демонструє міцну етичну культуру та транслює ділові принципи, що лежать в основі бізнесу медіагрупи, у тому числі й щодо взаємодії з партнерами.
Зміни у сучасних соціально-економічних реаліях підвищують стандарти ведення бізнесу та потребують відповідальної позиції. Сталий розвиток бізнесу, зокрема через впровадження найвищих світових стандартів управління – важливий пріоритет для StarLightMedia. Корпоративна етика допомагає медіагрупі бути ефективною в досягненні результатів, працівникам – впевненими у рівних можливостях для самореалізації, а партнерам – у чесній та відповідальній співпраці.
Кодекс етики описує цінності та ключові принципи діяльності компанії у відношенні співробітників, глядачів, партнерів та держави. Мета документу – через встановлення єдиних зрозумілих для всіх правил зміцнювати компанію як етичний та прозорий бізнес.
Основні принципи Кодексу етики StarLightMedia декларують цілі сталого розвитку та відкритості, підтримку вільної і чесної конкуренції, нульову толерантність до шахрайства та корупції. Кодекс етики передбачає можливість зворотного зв'язку у разі, якщо ви стикнулись із порушенням принципів етики, викладених у документі. Повідомити про неетичні дії по відношенню до вас або до третіх осіб можна через інструмент електронної Лінії довіри, що надає можливість заявляти про недотримання норм і стандартів корпоративної етики. Звернутись на Лінію довіри можна через електронну форму на сайті за адресою: https://slm.ua/liniya-doviri-slm, або через e-mail: [email protected]. Компанія забезпечує захист заявника та об'єктивний незаангажований розгляд всіх звернень.
"У своїй діяльності StarLightMedia орієнтується на Цілі сталого розвитку ООН. Бути відповідальним корпоративним громадянином країни і орієнтуватися на принципи етики для нас – креативного бізнесу, що впливає на мільйони людей, - вкрай важливо. Наш принцип: удосконалюй себе, компанію, суспільство. Приймаючи будь-які ділові рішення ми спираємось на етичні стандарти, а також на такі корпоративні принципи як відповідальність, ініціативність, ефективність та партнерство. Я вважаю, нам вдалося викласти ці ідеї у тексті Кодексу етики. StarLightMedia суворо цінує принципи етики та доброчесності, партнерства і поваги, тому всі рішення приймає виходячи із цих принципів. Такого ж підходу компанія очікує від партнерів", - Михайло Царьов, генеральний директор StarLightMedia.
Ознайомитися з повним текстом Кодексу можна за посиланням: https://slm.ua/kodeks-etiki-grupi-starlightmedia.
StarLightMedia — українська компанія з виробництва та дистрибуції контенту. Об’єднує телеканали ICTV, СТБ, "Новий канал", ICTV Ukraine, "ОЦЕ", М1 та М2. Щодня проєкти групи дивляться майже 12 млн глядачів. За місяць аудиторія становить 26,9 млн українців[i]. StarLightMedia серед перших українських компаній, які орієнтуються на цілі сталого розвитку ООН і один з перших в країні бізнес-амбасадорів гендерної рівності та відкритості.
По додаткову інформацію звертайтеся на пошту команди корпоративних комунікацій: [email protected]. Підписуйтеся на StarLightMedia у Facebook: https://www.facebook.com/StarLightMedia
[i] Дані дослідження ТВ-аудиторії стосуються ІТК. Оператор панелі — Nielsen. Дані надані SLM, використовувався показник Cov%. Дані розраховані за 2020 рік для аудиторії віком 18-54, вибірка «50 тис. +».