Сервіс Glovo розпочав співпрацю з мережею супермаркетів АТБ
Сервіс кур'єрської доставки Glovo розпочав співпрацю з мережею супермаркетів АТБ, повідомляється в його прес-релізі в середу.
Як уточнює прес-служба Glovo, інтеграція АТБ у застосунок сервісу відбулася за використання технології Corezoid Process Engine від компанії Middleware (США).
"За минулий рік нам вдалося значно виростити категорію доставки із супермаркетів, приєднавши до застосунку низку всеукраїнських мереж. Поглиблення омніканальності ритейлу вже має свої результати, адже ми відстежуємо її вплив на зростання бізнесу - у нас є партнерські супермаркети, де частка обсягів продажу через сервіс Glovo перевищує 10% від усього товарообороту супермаркету. Сьогодні ми розпочинаємо важливе партнерство з мережею АТБ і раді запропонувати новий сервіс і досвід для їхніх клієнтів", - наведено слова генерального менеджера Glovo в Україні Дмитра Расновського.
Гендиректор корпорації "АТБ" Борис Марков, слова якого наводить прес-служба, у свою чергу, додав, що реалізація програми партнерства з сервісом Glovo не лише суттєво економить час клієнта, а й мінімізує можливі ризики за умов погіршення епідемічної ситуації в країні.
Сервіс Glovo був заснований у Барселоні, на сьогодні працює у більше ніж 650 містах у 22 країнах світу на трьох континентах: у Європі, Центральній і Південній Америці, Африці на південь від Сахари. Щомісяця у всьому світі доставкою Glovo користуються понад 2,5 млн користувачів, замовлення доставляють більше ніж 51 тис. кур'єрів, а кількість асоційованих партнерів сягає 25 тис.
В Україні сервіс Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року, представлений у 29 містах: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Миколаєві, Херсоні, Чернігові, Черкасах, Житомирі, Івано-Франківську, Чернівцях, Сумах, Вишневому, Борисполі, Броварах, Кривому Розі, Тернополі, Рівному, Кропивницькому, Бучі, Ірпені, Вишгороді, Луцьку, Хмельницькому, Білій Церкві.
Корпорація "АТБ" - об'єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія "АТБ-Маркет", кондитерська фабрика "Квітень", м'ясна фабрика "Фаворит Плюс" і спортивний клуб "Схід".
Станом на 19 квітня 2021 року торговельна мережа "АТБ" налічує 1222 магазинів у 24 областях, 316 населених пунктах України.