10:15 29.05.2017

Пасажири British Airways третій день поспіль страждають від комп'ютерного збою

2 хв читати
Пасажири British Airways третій день поспіль страждають від комп'ютерного збою

Пасажири British Airways третій день переживають наслідки комп'ютерного збою, який стався в системі авіакомпанії в суботу, пише The Guardian.

Мандрівників, які вилітають з лондонських Хітроу і Гатвік, просять попередньо перевіряти статус свого рейсу перед приїздом в аеропорти, де у вихідні панував хаос, зазначено у статті.

Проте British Airways заявила, що буде працювати за повним розкладом у Гатвіку, а також має намір здійснити всі далекі рейси і основну частину ближніх рейсів з Хітроу в понеділок. За даними представників авіакомпанії, British Airways домоглася "хорошого прогресу" у відновленні ІТ-системи після збою, в результаті якого на землі залишилися тисячі пасажирів.

"Ми працювали за повним графіком у Гатвіку в неділю, - заявив прес-секретар авіаперевізника. - У Хітроу ми здійснили практично всі заплановані рейси на далекі відстані, хоча наслідки суботнього перерви в польотах призвели до скорочення кількості коротких рейсів".

"Ми знову приносимо вибачення клієнтам за зрив планів і незручності, які вони відчувають, і дякуємо їм за терпіння", - йдеться в повідомленні British Airways.

Як повідомлялося, в суботу авіакомпанія скасувала всі рейси з Хітроу та Гатвіка через масштабний збій у своїй комп'ютерній системі, причиною якого називають перерву в подачі електропостачання. Версія про кібератаку не розглядається.

Вилетіти з лондонських аеропортів не змогли тисячі пасажирів. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Проблеми в роботі British Airways збіглися з початком тижневих шкільних канікул у Великобританії, а в понеділок біржі і фінансові установи країни не працюють через банківський вихідний.

British Airways заявила про готовність виплатити компенсації і поміняти охочим квитки. Пасажири рейсів з Гатвіка і Хітроу при бажанні можуть перенести політ на будь-яку дату аж до 10 червня, навіть якщо їхній рейс буде здійснюватися за розкладом. Ті ж, хто повинен був летіти 27 травня, але не зміг цього зробити через збій, зможуть здати квитки або обміняти їх на інші рейси до листопада.

У неділю з 6 до 9 ранку з Хітроу мав вилетіти 91 рейс, однак за розкладом вирушили тільки 42, повідомляє Бі-Бі-Cі. Було скасовано 29 рейсів, решта відкладалися. З Гатвіка вилетіло 19 літаків, було скасовано всього один рейс - в Амстердам.

Тисячі одиниць багажу залишаються в аеропорту Хітроу, але British Airways просить пасажирів не приїжджати за валізами в аеропорт, щоб не створювати зайвого натовпу. Багаж буде відправлено власникам за домашніми адресами.

Рейси інших авіакомпаній з лондонських аеропортів злітали і приземлялися за розкладом.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Чисельність населення на підконтрольній території України сягає близько 31,5 млн людей

Міноборони створило ДП "Цифрова Армія" для допомоги військовим, цивільним і бізнесу

Кількість постраждали внаслідок ворожого обстрілу Херсону 24 лютого зросла до шести осіб

Франція пропонує Європі розширити свій ядерний щит, розмістивши ядерну зброю в Німеччині

Якщо перемир'я не буде дотримано, це буде найкращим доказом несерйозності Росії – Макрон

Через нічний ворожий авіаудар по Дергачах постраждали 4 жінки – Синєгубов

Окупанти обстріляли дев'ять населених пунктів Запорізької області

Зустрічі Трампа з Зеленським та Путіним відбудуться "дуже скоро" – Білий дім

Внаслідок ворожих обстрілів Херсонщини загинули дві людини, ще дві постраждали - Прокудін

Війська РФ за добу втратили 1300 осіб та 140 од. техніки - Генштаб

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА