lifecell запустив онлайн-сервіс повернення коштів уразі помилкового поповнення рахунку

Мобільний оператор lifecell запустив сервіс, що дає змогу клієнтам за допомогою онлайн-звернення повернути кошти в разі помилкового поповнення рахунку.
Як повідомляється в прес-релізі оператора, клієнти зможуть повернути свої кошти за допомогою звернення до консультанта до BiP-підтримки, офіційних груп у соціальних мережах і навіть через e-mail.
"Абонентові, що здійснив помилкове поповнення, достатньо надіслати фото чека поповнення у будь-якому зручному та звичному каналі обслуговування з доступних та отримати кошти на правильний номер, не витрачаючи свій час на написання заяви у магазині чи завантаження спеціальних додатків", - йдеться в повідомленні.
lifecell є третім за розміром оператором мобільного зв'язку в Україні. Його активна абонентська база на кінець 2016 р. становила близько 9,2 млн абонентів. За підсумками 2016 р. lifecell отримала 928,3 млн грн чистого прибутку порівняно з 4,439 млрд грн чистого збитку в 2015 році. Виручка оператора за 2016 рік становила 4,838 млрд грн.
Турецька Turkcell у 2015 році сконцентрувала 100% оператора "Астеліт", пізніше перейменованого в lifecell.