Інтерфакс-Україна
17:35 12.08.2024

​​​​​​​Середній чек літнього закордонного відпочинку українців зріс на 25% - Join UP!

2 хв читати
​​​​​​​Середній чек літнього закордонного відпочинку українців зріс на 25% - Join UP!

 Середня глибина бронювання туру в літньому сезоні 2024 року зросла з 10 до 40 днів, середній чек став дорожчим за довоєнний на 25%, повідомила керівниця Product Marketing в Join UP! Катерина Артюх в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"Збільшилася кількість людей, які дозволяють собі відпочинок за кордоном. Але, щоправда, це ще далеко до відновлення (довоєнних) обсягів, якщо порівнювати 2023-й із 2021 роком, то показники менші в рази. Однак уже торік кількість туристів зросла майже на 50% щодо 2022-го. І таку саму динаміку ми спостерігаємо у 2024 році", - повідомила Артюх.

Вона зазначила, що порівняно з європейськими туристами, в українців значно нижча глибина бронювання, зараз вона до 40 днів.

"Гарячі тури бронюють, як і раніше, тільки з поправкою на логістичні моменти, тобто не з сьогодні на завтра, а з сьогодні на два-три дні. Бронюють також і на плюс два-три місяці. Середня глибина - орієнтовно 30-40 днів. Порівняно з минулим роком це позитивна динаміка, тому що торік глибина була значно меншою, до 10 днів", - повідомила Артюх.

Більше половини запитів українців на сьогоднішній день - з вильотом з Кишинева. Близько 14% туристів обирають автобусні тури з України до Болгарії, Чорногорії та Туреччини. Приблизно стільки ж (близько 14% клієнтів) обирають авіатури з Жешува, десь 8% - інші аеропорти Польщі (у Кракові, Варшаві, Катовіце, Гданську, Познані), 3% - аеропорти Румунії (Сучава, Яси, Бухарест, Клуж).

"Також ми пропонуємо трансфер в аеропорт - за бажанням туристів привезуть прямо в термінал. Ми прораховуємо ситуацію на кордоні та здійснюємо виїзд заздалегідь, щоб наші туристи завжди вчасно потрапили на свій літак", - додала Артюх.

Порівняно з довоєнним ціна туру зросла передусім через ускладнену логістику та коливання цін на авіапальне.

"За підсумками 2022-го він підвищився на 20%, зараз приблизно на 21-25% від чека, що був до повномасштабного вторгнення. Але саме складова автобусного трансферу в аеропорт вильоту здорожує тур не дуже відчутно, приблизно на 5-7%", - повідомила Артюх.

Сьогодні бренд Join UP! представлений на восьми ринках: України, Литви, Латвії, Естонії, Румунії, Польщі, Молдови та Казахстану. У планах на цей рік - вихід на ринки Чехії та Словаччини як туроператора.

Join UP! LLC створено 2013 року, статутний капітал - 72 млн 671 тис грн. Кінцеві бенефіціари - Юрій та Олександр Альби. За результатами 2023 року дохід зріс до 16 млн 639 тис. грн, що в 2,3 раза вище за результати 2022 року. Водночас компанія отримала в 1,8 більше чистий збиток розміром 234 млн 120 тис. грн проти 129 млн 486 тис. грн роком раніше.

ОСТАННЄ

В Ізмаїльському районі відкрили нову ділянку дороги Т1607, що веде до "полуничної столиці" Одещини

Нацбанк випустив монету "Дух Різдва" із зображенням дідуха

Парламентарії України та Молдови окреслили пріоритетні напрями співпраці на 2026 рік

Буданов відвідав бойові позиції спецпризначенців ГУР на запорізькому напрямку

Дрони СБУ уразили нафтові резервуари в порту Темрюк і газопереробний завод в Оренбурзі - джерело

У справі про шахрайські кол-центри повідомлено про нові підозри, зокрема щодо вимагання 1,2 млн грн із застосуванням насильства

УЧХ допомагав ліквідувати наслідки ворожої атаки БпЛА у Чернігові

Атаки РФ у різдвяну ніч призвели до додаткових відключень е/е в кількох областях – Міненерго

Військовий про ситуацію у Куп'янську: росіяни в місті є, але в дуже малій кількості, повного контролю не мають

Росія вночі атакувала об’єкти портової інфраструктури в Чорноморську, загинула одна людина - АМПУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА