Meest China здійснить ребрендинг і змінить назву на Meest Азія
Meest China, що входить до поштово-логістичної групи Meest, буде перейменовано на "Meest Азія", у зв'язку з масштабуванням міжнародного кластера, в рамках якого працює компанія.
"Ми повністю покриваємо Польщу, всі європейські країни. Ви здивуєтеся, але й Мексику. Також, окрім величезного ринку Китаю, відповідаємо за весь азіатський регіон - Японію, Корею, Тайвань, В'єтнам. Зараз готуємося до потужного ребрендингу - замість Meest China ми будемо "Meest Азія", - повідомив акціонер Meest China В'ячеслав Лисенко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
За його словами, рішення було затверджено на рівні акціонерів, а найближчим часом також будуть затверджені плани, бюджети.
"На наше переконання, назва має відображати справжній зміст. А ми вже значно більше, ніж Китай", - зазначив Лисенко.
За словами підприємця, в обсязі товарообігу групи Meest, на Китай припадає близько 30%, решта - це США і країни Європи. У структурі товарообігу Meest China на Китай припадає близько 95%.
Meest China здійснює доставку до 10 країн світу. Глобально група Meest здійснює доставку до 60 країн світу.
Поштово-логістичний оператор Meest працює на ринку поштових послуг у сегменті с2с і в b2c понад 30 років. Компанія заснована підприємцем Ростиславом Киселем, який залишається її бенефіціаром і відповідає за стратегічний напрям роботи. До Групи компаній входять підрозділи Meest China, Meest USA, Meest Europe та "Meest Україна".
Компанія Meest China понад 15 років є лідером доставки з Китаю посилок поштового формату. Також доставляє великі вантажі з Китаю з митним оформленням. Має власний склад 5 тис. кв м у Гуанчжоу.