12:49 14.06.2022

Внутрішній ринок обвалився удвічі, український виробник на додачу страждає від пільгового імпорту - власник корпорації "Біосфера"

2 хв читати
Внутрішній ринок обвалився удвічі, український виробник на додачу страждає від пільгового імпорту - власник корпорації "Біосфера"

Розпочата Росією війна призвела до падіння внутрішнього українського ринку у середньому вдвічі, крім прямих воєнних збитків, додаткові проблеми для українських виробників створюють пільговий імпорт, що затягнувся, та величезні складнощі з логістикою, заявив власник і CEO найбільшої в Україні на ринку товарів для дому корпорації "Біосфера" Андрій Здесенко.

"Основні збитки - це падіння ринку в два-три рази, за окремою продукцією - у п'ять разів, але якщо говорити в середньому, то вдвічі ринок обвалився", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, найбільше зниження - за продуктами з високою додатковою вартістю, наприклад, лінія виробництва пакетів Flexy - дорогих і технологічних продуктів у лінійці сміттєвих пакетів - завантажена на 15%.

Він додав, що різко впав продаж продуктів для приготування, тому що величезна кількість жінок і дітей виїхали.

"У нас впав продаж фольги, пергаменту, рукава для запікання, продукції для дизайну, декору і для столу... Це все обвалилося, тому що не до свят. Жінок удома немає, країна чоловіків", - зазначив Здесенко.

Водночас він зазначив, що з точки зору базового продукту - вологі серветки, сміттєві пакети, підгузки - все працює краще.

За його словами, відносно насичений ринок зберігся у західних областях.

Голова "Біосфери" очікує, що ринок потроху відновлюватиметься, зокрема, вже помітно збільшення кількості покупців у Києві. "Ринок відновлюватиметься, але де гроші брати? Дуже багато людей втратили роботу. Я гадаю, що ми щонайменше втратимо вдвічі, а потім, можливо, ще близько 20%. Тобто, приблизно, буде 40% від довоєнних обсягів", - спрогнозував Здесенко.

Корпорація "Біосфера" працює в Україні понад 20 років. Її продукція представлена на ринках 30 країн Європи та Азії. У продуктовому портфелі - понад 2 тис. найменувань під 13 торговими марками "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO Service, ЛайKit, Bambik та ін.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Після війни було відкрито також виробництво у Тернополі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Уже 10 млн українців подали заявки на отримання виплат за програмою "Зимова єПідтримка" в застосунку "Дія"

ЄБРР надав Україні у 2024 р. рекордне фінансування на майже EUR2,4 млрд

"УЗ" у 2025 р. впровадить два пілоти - маршрутизацію вантажоперевезень і відстій вагонів на залізничних станціях

Сотні тисяч економічно неактивних українців можуть бути залучені на ринок праці за допомогою перекваліфікації

Рада прийняла за основу законопроєкт про виключення права орендаря на викуп майна у неконкурентний спосіб

Брак робітників, безпека та проблеми з електропостачанням стали головними перешкодами для бізнесу у грудні 2024 р. - ІЕД

Шмигаль: ООН у 2025 році планує залучити понад $2,6 млрд для допомоги українцям, зокрема $492 млн - на опалювальний сезон

Бізнес-об'єднання закликають Раду відмовитися від скасування "правок Лозового" до консультацій із бізнесом

Велика Британія виділить GBP40 млн на нову програму економічного відновлення України

Мінекономіки оцінює зростання ВВП України у 2024 р. у 3,6%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА