13:08 01.02.2018

Facebook підвищив ціни на рекламу на 43% у IV кв.

2 хв читати
Facebook підвищив ціни на рекламу на 43% у IV кв.

Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, наближається до рекорду вартості своїх акцій після розкриття інформації про підвищення середньої ціни рекламних оголошень у IV кварталі на 43%.

Раніше акції Facebook подешевшали на 5% на додаткових торгах у Нью-Йорку через дані про скорочення часу використання соцмережі і списань у зв'язку з податковою реформою, проте різке зростання рекламних розцінок призвело до підвищення курсу на 4,5%, до $194,50 - рівня, який компанія ще жодного разу не фіксувала під час основної сесії. Потім підйом сповільнився до 1,5%.

Як зазначається в звітності Facebook, чистий прибуток у IV кварталі піднялася на 20%, до $4,27 млрд. Списання у зв'язку з податковою реформою становили $2,27 млрд, або 77 центів на акцію.

Без урахування списань прибуток Facebook підскочив на 61%.

Квартальний виторг підвищився на 47%, до $12,97 млрд - нового рекорду, зокрема доходи від реклами зросли на 48%, до $12,78 млрд. Аналітики, яких опитало Thomson Reuters, очікували виторг від реклами на рівні $12,30 млрд.

Через зміни платформи Facebook в останні місяці, зокрема у відображенні новинної стрічки, денна аудиторія в США і Канаді скоротилася на 700 тис. осіб, причому в цьому регіоні кожен користувач соцмережі "коштував" $26,76 у IV кварталі порівняно з середньосвітовими $6,18. У результаті змін користувачі по всьому світу загалом проводять на Facebook на 50 млн годин в день менше, ніж раніше.

Загаом у світі кількість користувачів Facebook із щоденною активністю збільшилася з 1,37 млрд на кінець вересня до 1,4 млрд на кінець грудня, консенсус-прогноз аналітиків, опитаних Bloomberg, був дещо вищим - 1,41 млрд. Квартальний приріст аудиторії виявився слабким за весь час існування Facebook.

Не рідше одного разу на місяць соцмережею користуються 2,13 млрд осіб проти 2,07 млрд за підсумками III кварталу.

"2017 рік був для Facebook сильним роком, але також і важким. У 2018 року ми зосереджені на тому, щоб Facebook було не лише приємно використовувати, але щоб він був корисним людям і суспільству", - заявив засновник і глава компанії Марк Цукерберг під час телеконференції після публікації звітності Facebook за IV квартал.

Чистий прибуток Facebook за рік зріс на 56%, до $15,9 млрд, виторг - на 47%, до $40,7 млрд.

За оцінками eMarketer, в 2018 році Facebook контролюватиме 18,4% світового ринку цифрової реклами, загальний обсяг якого становитиме близько $ 266 млрд. Лідером, ймовірно, залишиться Google з часткою 31,3%.

Капіталізація Facebook за останні 12 місяців підскочила майже на 43%, перевищивши $545 млрд.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Голова Держенергонагляду допускає доцільність підвищення тарифів на е/е у 2024 р. з метою відновлення енергооб'єктів

Шмигаль: У квітні Україна вийшла на обсяги експорту, співставні з довоєнними місяцями

Група "Нафтогаз" у 2023 р. отримала 23,1 млрд грн чистого прибутку проти 79,1 млрд грн збитку у 2022 р.

"Укренерго" фіксує зростання споживання е/е через похолодання

Фонд енергоефективності запускає програму "ГрінДІМ" для ОСББ та ЖБК

Енергетики повернули світло майже всім споживачам Сумщини, знеструмленим після ударів РФ по енергооб'єктах у понеділок - Міненерго

"Укрнафта" й АРМА звернулися до АМКУ по дозвіл на концентрацію для управління активами групи "Татнефть"

"Аврора" стане першим орендарем М10 Lviv Industrial Park

НБУ в понеділок зміцнив курс гривні на 4 коп.

Зниження облікової ставки до 11,5-12% до кінця 2024 р. допускають чотири члени КМП, ще сім очікують 13% - НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА