10:53 16.09.2024

Реконцепція ТРЦ Sofia Mall компанією UTG збільшила відвідуваність ушестеро

2 хв читати
Реконцепція ТРЦ Sofia Mall компанією UTG збільшила відвідуваність ушестеро

Після реконцепції ТРЦ Sofia Mall вакантність торгового центру скоротилася з 75% до нульової, відвідуваність зросла вшестеро, повідомили в Українській Торговій гільдії.

ТРЦ Sofia Mall (Софійська Борщагівка, пр. Героїв Небесної Сотні, 24/83) спочатку відкривався як спеціалізований меблевий торговий центр. Загальна площа двоповерхової будівлі 13 тис. кв. м, торгова 11 тис. кв. м. Поруч паркінг на 500 машин.

Після початку війни попит на меблі в цій частині столичної області різко скоротився. Тому на момент залучення експертів UTG, у лютому 2023 року, вакантність досягла 75%. Торговий центр відвідували до 2 тис. осіб на день, до того ж більшість із них були покупці "Сільпо", а не меблевої частини. Решта орендарів були готові покинути ТЦ.

"Після аналізу ситуації нашою командою було ухвалено рішення про реконцепцію ТРЦ Sofia Mall, зі спеціалізованого на класичний ТЦ районного формату, з ухилом на одежні аутлети", - розповідає Євгенія Локтіонова.

Була повністю змінена конфігурація торгового центру. Експерти зробили нові плани приміщень першого і другого поверхів, встановлювали вітрини і ролети, завдяки чому з оупен-спейса у вигляді виставки торгівельний простір було трансформовано в традиційну галерею. Одночасно проводився брокеридж.

"Усі роботи виконувалися паралельно, торговий центр не закривався ні на день. Плюс усі ремонтні роботи за своїми дизайн-кодами виконували самі орендарі, яких ми залучили. Іншими словами, девелопер, унаслідок реконцепції, не закриваючись, без власних інвестицій, замість меблевого ТЦ, куди ніхто не ходив, отримав класичний торгівельний центр з ухилом на аутлети з високою відвідуваністю", - резюмує Локтіонова.

Зокрема, тут відкрилися аутлети New Balance, Arena Stores, Orange Club Sinsay. Також підписані такі орендарі як: JYSK, Blisk, Eva, Famo, Сюф, Duna, Anabe Arto, Rozetka, Нова пошта, Аврора, Чиста Хата, KFC Drive. За її словами, багатьох операторів було складно вмовити заходити в порожній торгівельний центр. Аргументами були сама локація, з відсутністю конкуренції серед аутлетів, і велика кількість потенційних покупців - молодих родин у найближчих нових ЖК.

"УТГ, взявши об'єкт у лютому 2023 року, незважаючи на надскладну ситуацію в країні, виконали всі роботи: від розробки реконцепції до повного заповнення ТЦ новими орендарями. Це вийшло завдяки великому досвіду роботи і високому професіоналізму співробітників компанії. У результаті вже влітку 2024 року, після завершення робіт із реконцепції, ТРЦ Sofia Mall досягла цільових показників: нульової вакантності та стабільних 15 тис. відвідувачів на день", - резюмувала Локтіонова.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Фінкомітет підтримав законопроєкт щодо нової методики нарахування акцизів на спирт етиловий і біоетанол

Член "Ради семи" Конотопський розкритикував державу за законопроєкт про підвищення податків

"Укрнафта" використала бездротову систему для 3D-сейсмічних досліджень у горах

"Сталевий фронт" Ахметова передав командний пункт для ЗСУ на Донецький напрямок

Фінкомітет підтримав законопроєкт про підвищення податків до 2-го читання

Кабмін схвалив залучення EUR62 млн від ЄІБ на соцінфраструктуру, енергетику та теплопостачання в громадах

Дефіцит водіїв у транспортно-логістичній сфері через мобілізацію досяг 25%

Проєкт SOERA підтримає ЕКУ у впровадженні світових практик корпоративного управління та цифровізації

Більше половини опитаних компаній не зможуть компенсувати підвищення військового збору співробітникам - ЄБА

Витрати американців на Гелловін цього року знизяться до $11,6 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА