Інтерфакс-Україна
10:53 16.09.2024

Реконцепція ТРЦ Sofia Mall компанією UTG збільшила відвідуваність ушестеро

2 хв читати
Реконцепція ТРЦ Sofia Mall компанією UTG збільшила відвідуваність ушестеро

Після реконцепції ТРЦ Sofia Mall вакантність торгового центру скоротилася з 75% до нульової, відвідуваність зросла вшестеро, повідомили в Українській Торговій гільдії.

ТРЦ Sofia Mall (Софійська Борщагівка, пр. Героїв Небесної Сотні, 24/83) спочатку відкривався як спеціалізований меблевий торговий центр. Загальна площа двоповерхової будівлі 13 тис. кв. м, торгова 11 тис. кв. м. Поруч паркінг на 500 машин.

Після початку війни попит на меблі в цій частині столичної області різко скоротився. Тому на момент залучення експертів UTG, у лютому 2023 року, вакантність досягла 75%. Торговий центр відвідували до 2 тис. осіб на день, до того ж більшість із них були покупці "Сільпо", а не меблевої частини. Решта орендарів були готові покинути ТЦ.

"Після аналізу ситуації нашою командою було ухвалено рішення про реконцепцію ТРЦ Sofia Mall, зі спеціалізованого на класичний ТЦ районного формату, з ухилом на одежні аутлети", - розповідає Євгенія Локтіонова.

Була повністю змінена конфігурація торгового центру. Експерти зробили нові плани приміщень першого і другого поверхів, встановлювали вітрини і ролети, завдяки чому з оупен-спейса у вигляді виставки торгівельний простір було трансформовано в традиційну галерею. Одночасно проводився брокеридж.

"Усі роботи виконувалися паралельно, торговий центр не закривався ні на день. Плюс усі ремонтні роботи за своїми дизайн-кодами виконували самі орендарі, яких ми залучили. Іншими словами, девелопер, унаслідок реконцепції, не закриваючись, без власних інвестицій, замість меблевого ТЦ, куди ніхто не ходив, отримав класичний торгівельний центр з ухилом на аутлети з високою відвідуваністю", - резюмує Локтіонова.

Зокрема, тут відкрилися аутлети New Balance, Arena Stores, Orange Club Sinsay. Також підписані такі орендарі як: JYSK, Blisk, Eva, Famo, Сюф, Duna, Anabe Arto, Rozetka, Нова пошта, Аврора, Чиста Хата, KFC Drive. За її словами, багатьох операторів було складно вмовити заходити в порожній торгівельний центр. Аргументами були сама локація, з відсутністю конкуренції серед аутлетів, і велика кількість потенційних покупців - молодих родин у найближчих нових ЖК.

"УТГ, взявши об'єкт у лютому 2023 року, незважаючи на надскладну ситуацію в країні, виконали всі роботи: від розробки реконцепції до повного заповнення ТЦ новими орендарями. Це вийшло завдяки великому досвіду роботи і високому професіоналізму співробітників компанії. У результаті вже влітку 2024 року, після завершення робіт із реконцепції, ТРЦ Sofia Mall досягла цільових показників: нульової вакантності та стабільних 15 тис. відвідувачів на день", - резюмувала Локтіонова.

ОСТАННЄ

НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн

Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію

"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell

Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго

Світовий банк позичив Україні $196,3 млн під гарантії Японії за проєктом SURGE зміцнення фіскального управління

Громади затвердили 97% місцевих бюджетів на 2026 рік

Імпорт е/е в Україну збільшився удвічі завдяки падінню цін в країнах ЄС на різдвяні канікули – очільник "Укренерго"

НБУ оновив вимоги до внутрішнього аудиту на страховому, платіжному ринках та на ринку кредитних спілок

Perfect Group у 2025р ввела в експлуатацію понад 60 тис. кв. м житла

Аграрії в сезоні-2025 виконали прогноз по збору зернових культур на 94%, олійних – на 97,7%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА