Оновлений BROCARD у київському ТРЦ "Піраміда"

11 серпня 2021 компанія «Брокард-Україна» відкрила оновлений магазин у київському ТРЦ «Піраміда» (вул. Олександра Мишуги, 4). Після реновації BROCARD переїхав на іншу локацію і став більше – 372 м².
Незважаючи на оновлення, деякі елементи залишилися незмінними: впізнавана для мережі чорно-біла стилістика, продумана сегментація по брендам і товарним групам (парфумерія, засоби догляду за шкірою й волоссям, декоративна косметика, поділ на жіночі й чоловічі лінії).
У новому магазині представлені 170 світових брендів парфумерії і косметики (CHANEL, Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші).
Протестувати новинки декоративної косметики, дізнатися лайфхаки досвідчених б'юті-експертів і зробити фото для соцмереж можна в ефектному мейкап-барі з неоновою вивіскою і професійним дзеркалом з підсвіткою.
Поціновувачі ніші знають про важливість атмосфери і концентрації при виборі «свого» аромату, спеціально для них відведено окремий зал. Тут, у приємній компанії експертів можна послухати легендарні авторські аромати (Tiziana Terenzi, Tom Ford, Escentric Molecules, Franck Boclet, Zarkoperfume, Yohji Yamamoto, Montale, Mancera та інші).
Якщо клієнт не готовий до комунікації і не потребує допомоги консультантів, в оновленому магазині представлений стенд для самостійного вибору ароматів, де парфумерія розподілена в рамках загальноприйнятих характеристик (солодкий, свіжий, деревний аромат тощо).
«Трансформації – постійний процес, обов'язкова умова розвитку. Реновація ТРЦ «Піраміда» стала каталізатором: відчинилися нові магазини і фуд-корти, змінилося розташування об'єктів – і в нас з'явилася можливість зайняти більше приміщення з кращим розташуванням. Будучи перфекціоністами, ми прийняли рішення не просто змінити місце проживання, а й провести апгрейд, удосконалити те, що вже є» – прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі.
У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб'юторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпечність усіх товарів мережі.
Довідка:
«Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s, М.А.С., інтернет-магазини BROCARD.UA та LETU.UA). У компанії 99 магазинів у 26 містах України, 1 700 співробітників і більше 1,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 75 нішевих парфумерних домів.
У 2020 році загальний обіг мережі склав 4,126 млрд. грн.
За додатковою інформацією звертайтеся:
Катерина Гуленок,
керівник відділу PR мережі BROCARD
Тел.: 38 044 247 66 78 (вн.1101)
Моб.: 38 067 401 42 30
Офіційні ресурси мережі BROCARD:
✔ інтернет-магазини: BROCARD.UA і LETU.UA
✔ Facebook-сторінка: BROCARD Ukraine
✔ Instagram-аккаунт: instagram.com/uabrocard
✔ Youtube: youtube.com/c/BROCARD_UKRAINE
✔ Telegram канал: t.me/uabrocard
Гаряча лінія 0800 50 888 0