Інтерфакс-Україна
15:41 29.01.2021

52 тисячі клієнтів "Чернігівгазу" приєдналися до Viber-бота 7104

2 хв читати
52 тисячі клієнтів "Чернігівгазу" приєдналися до Viber-бота 7104

Серед усього переліку онлайн-сервісів, які пропонує своїм клієнтам АТ "Чернігівгаз", найбільшою популярністю користуються особистий кабінет на сайті 104.ua та Viber-бот 7104.

 "В особистому кабінеті можна зараз реєструвати до 25 особових рахунків. Це дозволяє слідкувати за особовим рахунком, навіть якщо він зареєстрований в іншому регіоні - звіряти оплати, передавати показники, знаходити інформацію по тарифу на доставку. А у Viber-боті 7104 є можливість передавати показники лічильника з його фотографією. Це дає змогу уникнути розбіжностей у показниках, а також відкоригувати, якщо вони виникли", - розповідає Аня Коротка, фахівець з обслуговування клієнтів.

Якщо виникає розбіжність у показниках, споживачу потрібно одразу після того, як він її помітив, написати показники та завантажити фото лічильника у вайбер-бот 7104, і вони будуть відкориговані. Фахівці з обслуговування клієнтів радять, якщо є можливість, додавати фото лічильника щомісяця при передачі показників з 1 по 5 число, щоб гарантовано уникнути розбіжностей. Вайбер-бот дозволяє контролювати до 5 особових рахунків, тому діти можуть передавати показники з фото за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості.

Приєднатися до вайбер-бота можна за посиланням - або відсканувавши QR-код, або перейшовши тут же за прямим лінком.

Viber-бот 7104 - це власна розробка для клієнтів групи компаній РГК, яка дозволяє суттєво оптимізувати обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість та якість. Крім передачі показників,  у вайбер-боті можна переглядати поточний стан розрахунків, історію сплат і показників лічильників, а також завантажувати квитанції за розподіл газу і газ та сплачувати їх – будь-де та в будь-який час.

Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Солідарність і голос працівників: Молодіжна рада Профспілки залізничників презентує підсумки роботи та дослідження з корпоративного управління

1 центр рекрутингу: все більше жінок долучається до Сухопутних військ

18ʼ PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE: Люди, які тримають майбутнє

"Українська команда" проводить Різдвяний збір на антидронові сіткомети

Українська будівельна премія 2025: лідерство, відповідальність і середовище майбутнього

GGBET — переможець SBC Ukraine Awards 2025

Спецпідрозділ ССО "Рейнджер" отримав партію потужних зарядних станцій від волонтерів "Української команди"

Авіакомпанія "Українські вертольоти" підготувала і роздала святкові волонтерські подарунки Силам оборони України

ОТП БАНК визнаний кращим у сегменті кредитів готівкою - рейтинг Financial Club

Київщино, зустрічай: нові АЗК UKRNAFTA вже відкрилися в столичному регіоні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА