Інтерфакс-Україна
13:44 14.07.2020

"Київгаз" виявив порушення у 10% повірених лічильників газу

2 хв читати

За шість місяців 2020 року компанія "Київгаз" повірила 5,3 тисяч побутових лічильників, з них – 10% виявилися непридатними до подальшого використання. Це лічильники, в яких зношені деталі або пошкоджений механізм. Лише справний лічильник, який пройшов періодичну повірку, коректно обліковує газ.

Порушення в роботі лічильника відбуваються через зношення комплектуючих деталей та механізмів. Адже на роботу приладу впливають кухонні випари, пряме попадання сонячних променів, підвищена вологість та інші фактори.

Якщо в роботі лічильника спеціалісти виявляють будь-які дефекти або перевищення допустимої похибки, його відправляють до дільниці з ремонту лічильників. Після ремонту його знову повіряють та встановлюють споживачеві.

Часто при повірці фахівці лабораторії виявляють факти самовільного втручання у роботу приладів обліку газу. З початку 2020 року виявлено 53 таких випадки. Минулого року за цей же період було лише сім випадків втручання, а за весь 2019 рік – 22.

"Якщо виникає підозра на втручання у роботу лічильників або у недостовірності результатів вимірювання, проводиться спеціальна експертиза, адже визначити втручання в лічильник буває важко. Про це може свідчити порушення зовнішнього корпусу, відсутність або пошкодження пломб та інших захисних елементів. Деякі споживачі намагаються проводити приховані маніпуляції над приладами, виявити які за допомогою зовнішнього огляду дуже складно.

У всіх таких випадках проводиться поглиблена перевірка, яку проводить комісія із залученням представника ДП "Укрметртестстандарт". По завершенню усіх етапів перевірки комісія встановлює, втручалася людина у роботу приладу чи ні", – зауважує Олег Іскімжи, директор департаменту метрології та телеметрії.

Міжповірочний інтервал для всіх побутових лічильників газу – 8 років. За дотриманням термінів повірки стежать фахівці АТ "Київгаз" – дати фіксуються у інформаційній базі користувачів газу. Коли наближається дата чергової повірки, фахівці відповідного управління заздалегідь попереджають споживачів і узгоджують з ними дату і час зняття лічильника.

Періодичній повірці відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та Кодексу газорозподільних систем, підлягають усі лічильники, встановлені у населення. Для споживачів вона безкоштовна – "Київгаз" здійснює її за власний кошт. Сам процес повірки здійснюється у метрологічній лабораторії компанії під наглядом представника державного підприємства "Укрметртестстандарт". Лабораторія оснащена сучасними автоматизованими повірочними установками. Вони всі комп’ютеризовані – це підвищує продуктивність та мінімізує ймовірність помилок у процесі повірки та калібрування.

Довідка. Основною сферою діяльності АТ "Київгаз" є розподіл природного газу. Клієнтами компанії є понад 760 тис. домогосподарств столиці, а також більше 1,5 тис. підприємств, установ і організацій. Підприємство обслуговує 4,9 тис. км газопроводів.

 

ОСТАННЄ

Солідарність і голос працівників: Молодіжна рада Профспілки залізничників презентує підсумки роботи та дослідження з корпоративного управління

1 центр рекрутингу: все більше жінок долучається до Сухопутних військ

18ʼ PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE: Люди, які тримають майбутнє

"Українська команда" проводить Різдвяний збір на антидронові сіткомети

Українська будівельна премія 2025: лідерство, відповідальність і середовище майбутнього

GGBET — переможець SBC Ukraine Awards 2025

Спецпідрозділ ССО "Рейнджер" отримав партію потужних зарядних станцій від волонтерів "Української команди"

Авіакомпанія "Українські вертольоти" підготувала і роздала святкові волонтерські подарунки Силам оборони України

ОТП БАНК визнаний кращим у сегменті кредитів готівкою - рейтинг Financial Club

Київщино, зустрічай: нові АЗК UKRNAFTA вже відкрилися в столичному регіоні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА